2021 פולקסווגן ארטאון החדשה.
פולקסווגן ארטאון החדשה.
2021 פולקסווגן ארטאון החדשה.
פולקסווגן ארטאון החדשה.

פולקסווגן מסירה את הלוט מעל דגמי 2021 המחודשים של פולקסווגן ארטאון, מכונית הקופה 4 דלתות פאסטבק המסוגננת של פולקסווגן אשר החליפה את פולקסווגן CC, שבעצמה החליפה את הפאסאט CC. מעבר לשלל החידושים הטכנולוגיים בדגם, הארטון החדשה מציגה שני חידושים משמעותיים: הראשון הוא כמובן כמובן תצורת המרכב חדשה לדגם, ארטון שוטינג ברייק שזו הדרך המסוגננת להציג גרסת סטיישן שימושית, והשני הוא תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין eHYBRID המוצעת לראשונה בדגם.

 

מתיחת הפנים לארטאון היא רק ליטוש לעיצוב המוצלח של הדגם הנוכחי. נוכל למצוא עיצוב מעודכן וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי המכיל כעת גריל בו מותקן פס תאורה המתחבר לתאורת היום בפנסים הראשיים. בנוסף נמצא עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מאחור, עיצוב חדש לחלקו התחתון של הפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים המשלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

2021 פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק
ארטאון שוטינג ברייק.

הארטאון שוטינג ברייק המרהיבה למראה מציעה לרוכשים תא מטען קצת גדול ושימושי יוותר, בעיקר בזכות המפתח הגדול יותר ותוספת הגובה לחלקו האחורי של תא המטען. הנפח של זה עומד על 565 ליטר, תוספת זניחה של 3 ליטר לעומת גרסת הפאסטבק אך זה רק בכלל שהנפח נמדד על לגובה משענת המושב האחורי. עפ קיפול המושב מאחור מתקבל נפח של 1,632 ליטר לעומת 1,557 ליטר בפאסטבק.

 

ארטאון R
ארטאון R.

פולקסווגן ארטאון שווקה בעבר עם חבילת R ליין שהעניקה לדגם מראה ספורטיבי בלבד, הפעם יש דגם R של ממש הישר מחטיבת הביצועים "R" של פולקסווגן. מעבר לעיצוב הספורטיבי יותר דגם זה יצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו 320 כ"ס והנעה כפולה 4Motion, כיאה לדגם R. הדגם מצויד במערכת הנעה כפולה עם ניהול מומנט מתקדם (R Performance Torque V) המאפשר העברה של 100% מהמומנט לציר הקדמי והאחורי או לכל אחד מהגלגלים. חלוקת המומנט נקבעת בהתאם לנתוני זווית ההיגוי, מצב דוושת התאוצה וחיישני תאוצה שונים.

 

פולקסווגן ארטאון 2021 תא הנוסעים
עיצוב מעודכן ומערכת מולטימדיה חדשה.

הארטאון פלאג-אין (eHYBRID) מצוידת באותה יחידת הנעה של הפאסאט GTE החדשה. מנוע 1.4 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי היוצרים יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 218 כ"ס. סוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת של 13.0kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה של 53 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 140 קמ"ש. מבחר המנועים של הדגמים כולל בנוסף מנועי בנזין בהספקים של 190 או 280 כ"ס ומנועי דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 190 כ"ס.

 

 

2021 פולקסווגן ארטאון
ארטאון פלאג-אין eHybrid

גם תא הנוסעים זכה למספר שדרוגים עם עיצוב חדש לחלקו העליון של הדשברוד, גימור משודרג, לוח מחוונים דיגיטלי 10.2 כסטנדרט, תאורת אווירה משודרגת ב-30 גוונים, ממשק חדש מבוסס מגע לבקרת האקלים, משטח טעינה אלחוטי, מערכת שמע מבית harman/kardon ומערכת מולטימדיה חדשה MIB3 בגדלים של "8 או "9.2 עם חיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי ואנדוראיד אוטו. בנוסף נמצא גם את גלגל ההגה החדש של פולקסווגן עם כפתורי מגע במקום כפתורים פיזיים.

 

 

2021 פולקסווגן ארטאון תא הנוסעים
פולקסווגן ארטאון.

בתחום הבטיחות, הדגם זוכה למערכת Travel Assist המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית בטווח מהירויות של 0-210 קמ"ש (שילוב של בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה), מצלמה אחורית רחבה 170 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במצלמה הקדמית ומערכת הניווט בכדי להתאים מראש את מהירות הנסיעה לתנועה לפנים ותוואי הנסיעה.

הארטון החדשה היא דגם נוסף למספר של 34 דגמים חדשים אותם פולקסווגן תחשוף עד סוף השנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.