האסטרה המחודשת זוכה להיצע מנועי 3 צילינדרים חדשים וחסכוניים יותר, כולל תיבת הילוכים רציפה ותיבת 9 הילוכים אוטו', לצד עדכון קל לעיצוב החיצוני ושדרוג קל לתא הנוסעים.

 

לפני חודשים אופל חשפה את דגמי 2020 המחודשים של האסטרה המשפחתית, מתיחת פנים לדגם, כעת חושפת החברה את המפרט המלא של הדגם המחודש לקראת תחילת השיווק באירופה - בישראל בתחילת 2020 יחד עם הקורסה החדשה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בניגוד לדגמים אחרים של אופל, כגון ה- גרנדלנד X, המבוססים כבר באופן מלא על מכלולים של קבוצת PSA (שרכשה את אופל מג'נרל מוטורס בשנת 2017) האסטרה עדיין מבוססת על פלטפורמה ומכלולים של GM. המגבלה הזו, חוסר היכולת לעשות שימוש במנועים העדכניים של פיג'ו, אילצה את אופל לייצר מנועים חדשים עבור האסטרה בכדי שזו תוכל לעמוד בתקנות הזיהום החדשות בשוק האירופי (Euro 6d) שייכנסו לתוקפן בינואר 2020. המנועים החדשים, יחד עם עיצוב מעודכן שהפחית את מקדם הגרר לערך CD של 0.26 בלבד, אפשרו לאופל להציג את האסטרה החסכונית ביותר, כולל הפחתה של עד 21% בפליטת ה-CO2 לעומת הדגם היוצא.

 

אופל אסטרה 2020
עדכון קל לעיצוב ומשמעותי מתחת למכסה המנוע.

אסטרה 2020 - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

האסטרה המחודשת מחליפה כאמור את כל המנועים של הדגם היוצא במבחר של מנועי שלושה צילינדרים טורבו בנזין ודיזל חדשים. היצע מנועי הבנזין כולל מנועים בנפחים של 1.2 ליטר ו-1.4 ליטר בהספקים של 110-145 כ"ס והיצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע 1.5 ליטר בהספקים של 105-122 כ"ס. רק שני מנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטו' ואלו המנועים הרלוונטיים לשוק הישראלי: 1.4 טורבו בנזין עם 145 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה (במקום 6 הילוכים אוטו' בדגם היוצא) ומנוע הדיזל הבכיר, 1.5 ליטר 122 כ"ס, המשודך לתיבת ה-9 הילוכים אוטו' של ג'נרל מוטורס. כל המנועים מצוידים במסנן חלקיקים, גם מנועי הבנזין.

 

מנועי הבנזין
מנוע 1.2DIT 1.2DIT 1.2DIT 1.4DIT
צילינדרים 3 3 3 3
נפח (סמ"ק) 1,199 1,199 1,199 1,342
הספק מרבי (כ"ס/סל"ד) 110/4500 130/5,500 145/5,500 145/5,000-6,000
מומנט מרבי (קג"מ) 19.9/2,000-3,500 22.9/2,000-3,500 22.9/2,000-3,500 24.0/1,500-3,500
תיבת הילוכים 6 הילוכים ידנית 6 הילוכים ידנית 6 הילוכים ידנית CVT רציפה
0-100 קמ"ש (שניות) 10.4 9.9 9.4 9.6
מהירות מרבית (קמ"ש) 200 215 220 210
צריכת דלק משולבת (ק"מ לליטר) WLTP 18.2-19.3 18.2-19.3 18.2-19.3 16.4-17.2

 

2020 אופל אסטרה החדשה
מנועי 3 צילינדרים חדשים.
מנועי הדיזל
מנוע 1.5D 1.5D 1.5D
צילינדרים 3 3 3
נפח (סמ"ק) 1,496 1,496 1,496
הספק מרבי (כ"ס/סל"ד) 105/3,250 122/3,500 122/3,500
מומנט מרבי (קג"מ) 26.5/1,500-2,500 30.6/1,750-2,500 29.0/1,500-2,750
תיבת הילוכים 6 הילוכים ידנית 6 הילוכים ידנית 9 הילוכים אוטו'
0-100 קמ"ש (שניות) 10.6 10.2 10.6
מהירות מרבית (קמ"ש) 200 210 205
צריכת דלק משולבת (ק"מ לליטר) WLTP 21.3-22.7 20.8-22.2 18.2-19.3

 

העיצוב החיצוני והנאה של האסטרה זכה לעדכון קל המתרכז בחזית הדגם בלבד. הפגוש הקדמי עוצב מחדש וכך גם הגריל הקדמי המכיל כעת תריסים אקטיביים הנפתחים/נסגרים בהתאם למהירות הנסיעה וצרכי הקירור של המנוע. לחלקו התחתון של המרכב נוסף כיסוי בכדי לשפר את זרימת האוויר. לראשונה עבור האסטרה, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את הפנסים הראשיים לפנסי IntelliLux LED matrix מתקדמים.

 

אופל אסטרה סטיישן החדשה 2020
העדכון כולל כמובן גם את האסטרה טורר.

בתא הנוסעים של האסטרה המחודשת נפגוש כבר יותר עדכונים ושדרוגים. לוח המחוונים המיושן למראה של הדגם הוחלף בלוח מחוונים חדש ומודרני למראה המצויד במסך "7 במרכזו. מערכת המולטימדיה "8 של הדגם עודכנה והיא כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ותפעול קולי מתקדם. בנוסף לכך נמצא גלגל הגה עם כפתורים שליטה חדשים, משטח טעינה אלחוטי (במקום אחד ממחזיקי הכוסות), מערכת שמע חדשה של BOSE, חימום לשמשה הקדמית ואופציה למצלמת חניה קדמית בנוסף לזו האחורי. בדגם הסטיישן נוספה אופציה לפתיחה ללא מגע של דלת תא המטען. 

 

אופל אסטרה 2020 תא הנוסעים
לוח מחוונים חדש, מולטימדיה מעודכנת ומשטח טעינה אלחוטי.

אופל מדווחת על מספר שדרוגים נוספים שבוצעו בדגם, כולל מערכת היגוי משודרגת לניהוג חד יותר, בולמים חדשים לנוחות משופרת וציר אחורי מעודכן הנתמך בחיבור וואט (Watts link). מערך הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל משופר (מצלמה קדמית חדשה), זיהוי תמרורים מורחב ועוד.

 

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

אופל אתם צריכים להבין שנגמר עידן הבנזין והדיזל וחבל על ההשקעה בפיתוח על המנועים הללו. רק חשמל או במינימום היברידי. אם מישהו מעוניין ב"פיצוצים" המרגשים של מנועי בנזין חזקים הם כמובן לא רלוונטיים...

אופל אתם צריכים להבין שנגמר עידן הבנזין והדיזל וחבל על ההשקעה בפיתוח על המנועים הללו. רק חשמל או במינימום היברידי. אם מישהו מעוניין ב"פיצוצים" המרגשים של מנועי בנזין חזקים הם כמובן לא רלוונטיים למסגרת המחירים של משפחתיות קלאסיות.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ואופל "לא מבינים" את מה שנדמה לך שאתה מבין ?!

This comment was minimized by the moderator on the site

תגובה מאוד עניינית..

This comment was minimized by the moderator on the site

לא בטוח בכלל ,
טויוטה מפתחת רכבי מימן כך שנראה שהעתיד לא חשמלי לחלוטין ,
הנה קישור - https://www.youtube.com/watch?v=CS7Ar2URZiU

This comment was minimized by the moderator on the site

מימן זה גם חשמלי
מדובר בתא דלק מבוסס מימן.
לא יתדלקו מימן, אלא יטעינו את הרכב הזה .

תקרא קצת על נושא הקרינה שעוד לא תחת רגולציה ואז תגיד לי אם אתה רוצה לקנות אחד כזה

This comment was minimized by the moderator on the site

למרות שנרכש ע"י פיזו זה מותג בגסיסה וחבל

This comment was minimized by the moderator on the site

אין שוק לרכב הזה .

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location