לינקולן קורסאייר
לינקולן קורסאייר.
לינקולן קורסאייר
לינקולן קורסאייר.

לינקולן קורסאייר הוא הקרוסאובר היוקרתי והקטן ביותר של החברה, מתחרה רענן לאודי Q3.

 

לינקולן, חטיבת היוקרה של פורד כפי שאינפיניטי היא חטיבת היוקרה של ניסאן, הציגה בתערוכת ניו יורק את הקרוסאובר הקומפקטי החדש שלה, לינקולן קורסאייר (Corsair) המחליף בחברה את ה-MKC ומתחרה בשוק האמריקאי מול דגמים כגון אודי Q3, ב.מ.וו X1 ועוד - לפחות בכל הקשור למידות ותמחור.

 

למרות שהתמונות מייצרות תחושה כי מדובר ברכב גדול, מידות הדגם מסגירות די מהר כי מדובר בדגם קומפקטי עם אורך של 4.55 מטר, רוחב של 1.83 מטר ובסיס גלגלים של 2.71 מטר, מידות דומות למדי למתחרים הישירים של הדגם ולאלו של הקוגה החדש, עליו מבוסס הקורסאייר.

 

לינקולן קורסאייר
לינקולן קורסאייר.

ליקולן הלבישה על הדגם את שפת העיצוב העדכנית שלה אשר הוצגה אשתקד עם הנואטילוס הגדול יותר. תא הנוסעים לעומת זאת זכה לעיצוב ייחודי משלו שבעיקר, לא מזכיר שום דגם עממי של פורד, בניגוד לדוגמה לנאוטליס שנראה בתא הנוסעים כמו רמת גימור יוקרתית של פורד אדג׳. הנהג ימצא עצמו מול גלגל ההגה החדש של לינקולן, לוח מחוונים דיגיטלי, קונסולה מרכזית עם כפתורים במקום מוט או חוגה לתפעול לתיבת ההילוכים ומולטימדיה SYNC3 של פורד עם מסך ״8 וממשק בעיצוב ייחודי ללינקולן.

 

לינקולן קורסאייר
לינקולן קורסאייר.

בפורד מציינים כי תא הנוסעים עושה שימוש בחומרים באיכות גבוהה כולל שימוש נרחב בעור והיא מבטיחה חווית נסיעה שקטה ונעימה במיוחד בזכות הקפדה רבה על בידוד הרעשים ומערכת אקטיבית לביטול רעשים. בכדי להדגיש את חווית הנסיעה הנינוחה, פורד מציינת כי צלילי מערכות הרכב השונות הוקלטו ע״י התזמורת הסימפונית של דטרויט. בתא הנוסעים ניתן למצוא בנוסף מערכת שמע עם 14 רמקולים מבית Revel audio, מושבים חשמליים עם עיסוי ומערך כיוון בסגנון מרצדס בדלתות, משטח טעינה אלחוטי בין המושבים המתאים לכל סוגי המכשירים ועוד.

בתחום ההנעה, לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שני מנועי טורבו: 2.0 ליטר טורבו 250 כ״ס ו-38 קמ״ש או 2.3 ליטר טורבו 280 כ״ס ו-42.9 קג״מ. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ולהנעה קדמית או כפולה. כיאה לרכב מודרני, הקורסאייר מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע לנהיגה בפקקי תנועה, בלימה אוטונומית, מערכת חניה אוטומטית, ניטור שטחים מתים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.