2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.
2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.

לינק אנד קו (Lynk & Co) חושפת בבכורה אירופאית את הקרוסאובר קופה החשמלי לינק אנד קו 02, הרכב החשמלי הראשון של מותג הפרימיום של קבוצת ג'ילי עבור השוק האירופי והרכב החשמלי השני במספר של המותג המצטרף אל רכב הסדאן החשמלי Z10 שהוצג מוקדם יותר השנה, ומבוסס על זיקר 001. מחברת "מאיר", יבואנית דגמי Lynk&Co, נמסר כי לינק אנד קו 02 ישווק עוד השנה (2024) בישראל. 

 

לינק אנד קו 02 בקצרה:

  • קרוסאובר קופה חשמלי
  • סוללה בקיבולת 66kWh
  • טווח נסיעה של 445 ק"מ 
  • הנעה אחורית 272 כ"ס
  • 0-100 קמ"ש ב-5.5 שניות 
  • טעינה מהירה 10-80% ב-30 דקות
  • טעינה ביתית 0-100% ב- 4.5 שעות
  • זול יותר מזיקר X באירופה, השנה בישראל

 

2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.

לינק אנד קו 02 לא רק נראה כמו גרסת קופה לזיקר X אלא הוא ממש כזה שכן שני הדגמים חולקים לא רק עיצוב דומה אלא גם את אותה הפלטפורמה, יחידות הנעה חשמליות ועוד. הדגם מבוסס על פלטפורמת SEA שהיא הפלטפורמה הייעודית להנעה חשמלית של קבוצת ג'ילי המשרתת דגמים רבים בחברה, כולל את דגמי וולוו החשמליים, זיקר, סמארט ועוד וכעת גם את הדגמים החשמליים של לינק אנד קו. 

 

עם אורך של 4460 מ"מ, רוחב של 1845 מ"מ, גובה של 1573 מ"מ ובסיס גלגלים של 2755 מטר לא תופתעו לגלות שלינק אנד קו 02 לא רק דומה ויזואלית לזיקר X אלא גם זהה לו בגודלו ונבדל רק ב- מ"מ לפה או לשם ובעיצוב בסגנון קופה לחלקו האחורי של הדגם. 

 

לינק אנד קו 02 תא הנוסעים
לינק אנד קו 02.

יחידת ההנעה החשמלית של לינק אנד קו 02 זהה למוכר לנו מהזיקר X, וולוו EX30 וסמארט #1, רק שבשלב זה לפחות הדגם של לינק אנד קו ישווק רק בגרסת הנעה אחורית ולא בגרסת ההנעה הכפולה 428 כ"ס הזמינה בשאר הדגמים. יחידת ההנעה האחורית משלבת מנוע בהספק של 272 כ"ס ומומנט של 35.0 קג"מ יחד עם סוללת NMC בקיבולת של 66kWh, שילוב המאפשר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.5 שניות וטווח נסיעה של עד 445 ק"מ. 

 

רמת הגימור הבסיסית מצוידת במטען פנימי 11kW כך שטעינה ביתית מלאה אורכת כ-7.5 שעות, רמת הגימור הגבוהה יותר מצוידת במטען 22kW המקצר את זמן הטעינה ל-4 שעות בלבד. טעינה מהירה DC מתבצעת בהספק של עד 150kW כך שטעינה של 10-80% אורכת כ-30 דקות. הסוללה מאפשרת חיבור V2L. 

 

2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.

חלל תא הנוסעים אמנם מבוסס על זה של היזקר X אך הוא זכה למספיק שינויים, כגון עיצוב שונה לדלתות, גלגל הגה שונה, פתחי מיזוג מרכזיים מתחת למולטימדיה ועוד, כך שלא תרגישו שאתם יושבים באותו הרכב רק עם סמל שונה. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע "15.4 ולצידה לוח מחוונים דיגיטלי "10.2, בנוסף נמצא קישוריות 5G, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 14 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי כפול, בקרת אקלים מפוצלת, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, מפתח חכם+דיגיטלי, זיהוי פנים להפעלת פרופיל אישי באמצעות המצלמה שעל גלגל ההגה, תפעול קולי, מצלמת דרך מובנית ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 31

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.