למבורגיני אוונטדור svj
למבורגיני אוונטדור SVJ.
למבורגיני אוונטדור svj
למבורגיני אוונטדור SVJ.

אוונטדור SVJ היא היורשת של האוונטדור SV, עם 770 כ״ס, 2.8 שניות 0-100 קמ״ש ותואר המכונית הסדרתית הכי מהירה על מסלול הנורבורגרינג.

 

בחודש שעבר למבורגיני אוונטדור SVJ קבעה את זמן ההקפה המהיר ביותר לרכב סדרתי על מסלול הנורבורגרינג (6:44:97) וכעת, למבורגיני חושפת בקליפורניה את הדגם במלוא הדרו. למבורגיני SVJ היא יורשת קיצונית ומהירה יותר לאוונטדור SV היוצאת אשר תיוצר במהדורה מוגבלת של 900 יחידות במחיר של $517,700 ליחידה.

 

מנוע ה-6.5 ליטר V12 האטמוספרי של האוונטדור מייצר בדגם ה-SVJ הספק מרבי של 770 כ״ס ומומנט מרבי של 73.4 קג״מ, תוספת של 20 כ״ס מעל האוונטדור SV היוצאת ו-30 כ״ס יותר מהאוונטדור S הרגילה. עם תחנת הכוח הזו לדגם נתוני ביצועים של 2.8 שניות 0-100 קמ״ש, 8.6 שניות 0-200 קמ״ש ומהירות מרבית של 350 קמ״ש.

 

למבורגיני אוונטדור SVJ
אוונטדור SVJ.

נתוני הביצועים בקו ישר הם לא הסיפור של האוונטדור SVJ אלא אחיזה, משקל מופחת וניהוג. השוני הויזואלי המשמעותי לעומת האוונטדור S לא נועד לגרות את העיניים אלא כל פסיק שתוכנן ועוצב מחדש נועד להגדיל את כוח ההצמדה של הדגם, כולל שימוש נרחב באווירודינמיקה אקטיבית (ALA דור 2.0) מתקדמת. בשורה התחתונה, לדגם כוח הצמדה הגדול ב-40% מזה של האוונטדור SV היוצאת.

בנוסף לכך, למבורגיני התקינה מוטות מייצבים קשיחים יותר ב-50% מאלו של ה-SV והקשיחה את הבולמים ב-15%. שינויים נוספים בוצעו במערכת הפליטה של הדגם, תיבת השבעה הילוכים הרובוטית שודרגה, מערכת ההנעה הכפולה עודכנה - 3% יותר מומנט לציר האחורי ומערכות בקרת היציבות וה-ABS עודכנו בהתאם לתוספת כוח ההצמדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.