למבורגיני אורוס פרפורמנטה
למבורגיני אורוס פרפורמנטה.
למבורגיני אורוס פרפורמנטה
למבורגיני אורוס פרפורמנטה.

למבורגיני מסירה את הלוט מעל גרסת ביצועים חדשה לאורוס, אורוס פרפורמנטה, שהיא קלה וחזקה יותר לצד שדרוגים אווירודינמיים שנועדו להגדיל את הכוח ההצמדה במהירויות גבוהות. 

 

אם נתחיל במה שנמצא מתחת למכסה המנוע, שם מותקן אותו מנוע 4.0 ליטר V8 טוויו-טורבו כמו בשאר גרסאות האורוס אך בגרסה משופרת במעט עם הספק מרבי של 666 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ, תוספת קלה של 16 כ"ס לעומת שאר גרסאות האורוס כאשר המומנט המרבי נותר ללא שינוי. התוצאה על הכביש היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות ומהירות מרבית של 306 קמ"ש, זאת לעומת 3.6 שניות בשאר דגמי האורוס. 

 

למבורגיני אורוס פרפורמנטה
למבורגיני אורוס פרפורמנטה.

תוספת של 16 כ"ס לא מביאה לשיפור כזה משמעותי בנתון התאוצה, את זה הדגם השיג באמצעות שדרוגים וחידושים נוספים שהוטמעו בו. חלק מאותם השדרוגים לדוגמה זה שימוש נרחב יותר בחלקים שונים העשויים מקרבון קל משקל, כולל גג ומכסה מנוע, דבר שסייע להפחית 47 ק"ג מהדגם. גם זה לא מספיק לשיפור כזה משמעותי, זה הושג בעיקר באמצעות התקנה של דיפרנציאל עם יחס העברה גבוה יותר של 3.4 במקום 3.16 המאפשר להעביר יותר מומנט אל ארבעת הגלגלים. 

 

מי שעוד מסייע להעביר יותר כוח אל הכביש אלו הצמיגים החדשים שהותקנו בדגם (285/40 R22 ו- 325/35 R22), למבורגינה פתיחה יחד עם פירלי גרסת SUV ראשונה לצמיגי הסמי-סליקס P Zero Trofeo R של פירלי.  מי שירצה בכך יוכל לשדרג את החישוקים לקוטר "23 או לחישוקי "22 אולטרה קלים עם ברגי הידוק מטיטניום להפחתה נוספת של המשקל. 

 

למבורגיני אורוס פרפורמנטה
למבורגיני אורוס פרפורמנטה.

למבורגיני התקינה באורוס פרפורמנטה קפיצי הנמכה קשיחים יותר שהנמיכו את המרכב ב-20 מ"מ לעומת שאר גרסאות הדגם והמספק מלפנים הורחב ב-16 מ"מ. העיצוב החדש של הפגוש הקדמי נועד לא רק עבור המראה הקרבי יותר אלא גם לשיפור הקירור והפחתת הגרר סביב הגלגלים הקדמיים והעיצוב החדש של הכנף האחורית אפשר להגדיל את כוח ההצמדה מאחור ב-38%. בתחתית הפגוש האחורי נמצא דיפיוזר מקרבון וסופיות האגזוז מחוברות למערכת פליטה מבית אקרופוביץ'. 

 

למבורגיני אורוס פרפורמנטה
למבורגיני אורוס פרפורמנטה.

רוכשי הדגם ימצאו בתא הנוסעים שפע של אלקנטרה כהה במקום עור לצד גימור בקרבון מט חשוף. גלגל ההגה מחובר למערכת היגוי אחורית עם תגובה מהירה יותר לשיפור חדות הניהוג. 

2022 למבורגיני אורוס פרפורמנטה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.