בתחילת 2019 למבורגיני הציגה את ה- הורקאן Evo, מתיחת פנים לדגם המשווק בגרסאות קופה וספיידר עם הנעה כפולה. בתחילת 2020, למבורגיני הציגה גרסת הנעה אחורית לדגם הקופה וכעת היא חושפת את גרסת ההנעה האחורית לדגם הספיידר הפתוח.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

דגמי ההנעה האחורית של למבורגיני הורקאן Evo עושים שימוש באותו מנוע 5.2 ליטר V10 אטמוספרי של דגמי ההנעה הכפולה, אך בהספק מרבי נמוך יותר של 610 כ"ס ב-8,000 סל"ד לעומת 640 כ"ס ומומנט מרבי של 57.1 קג"מ ב-6,500 סל"ד לעומת 61.2 קג"מ. הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר כמו בדגמי ההנעה הכפולה דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות (0-200 קמ"ש ב-9.6 שניות) ומהירות מרבית של 324 קמ"ש, זאת לעומת 3.3 שניות ו-326 קמ"ש בדגם הקופה.

 

למברוגיני הורקאן EVO RWD
לחובבי נהיגה וגג נפתח

את הגג הרך של הדגם ניתן לקפל באופן חשמלי בזמן של 17 שניות וניתן לעשות זאת גם בנסיעה, עד למהירות של 50 קמ"ש. הגג נפרד מחלון הזכוכית האחורי כך שניתן להוריד בנפרד את החלון ולאפשר לעוד סאונד מהמנוע האחורי לחדור לתא הנוסעים. מנגנון הגג וחיזוקי השלדה שנוספו הוסיפו למשקל הדגם 120 ק"ג לעומת דגם הקופה לכדי משקל יבש של 1,509 ק"ג. דגמי ההנעה האחורית נבדלים ויזואלית מדגמי ההנעה הכפולה באמצעות עיצוב שונה לפגוש הקדמי ולדיפיוזר האחורי.

 

הורקאן EVO ספיידר תא הנוסעים
תא הנוסעים כבר זהה לכל הדגמים.

מערכת בקרת המשיכה P-TCS זכתה לכיול מיוחד עבור דגמי ההנעה האחורית בכדי שזו תאפשר לנהג לנצל את העבודה שבחר בדגם הנעה אחורית ולא כפולה, במיוחד בבחירה במצב נהיגה SPORT המאפשר לנהג לצאת לדריפט נשלט כאשר המערכת מפחיתה את מומנט המנוע רגע לפני שהרכב נכנס להיגוי יתר חריף (סחרור בקיצור).

הדגם נשענן כסטנדרט על חישוקי "19 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "20 יחד עם שדרוג מערכת הבלימה לצלחות בילום קרמיות. בשני המקרים הדגם נועל צמיגי פירלי P Zero בייצור מיוחד עבור הדגם. מחיר הדגם בשוק האמריקאי עומד על החל מ-$229,428.

 

 

למבורגיני הורקאן Evo ספיידר RWD

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location