כל דגמי למבורגיני יעשו שימוש בהנעה היברידית
כל דגמי למבורגיני יעשו שימוש בהנעה היברידית.
כל דגמי למבורגיני יעשו שימוש בהנעה היברידית
כל דגמי למבורגיני יעשו שימוש בהנעה היברידית.

נשיא למבורגיני, סטפן וינקלמן, פורס את התוכנית האסטרטגית של למבורגיני לשנים הקרובות הכוללת, בין היתר, התקנת סיוע חשמלי בכל דגמי למבורגיני עד לשנת 2024 והשקת הרכב החשמלי הראשון של החברה לפני סוף העשור הנוכחי. כל זה כמובן בכדי לעמוד בתקנות הזיהום של האיחוד האירופי ובכדי להיות מוכנים לתקן EURO 7 כאשר המטרה של החברה היא להפחית ב-50% את פליטת ה- CO2 של דגמי החברה עד לשנת 2025.

 

לפני שהיא תחל לצייד את הדגמים שלה בסיוע חשמלי, למבורגיני תשיק השנה שני דגמים חדשים עם מנועי V12 אטמוספריים ואלו יהיו שני הדגמים החדשים האחרונים של החברה ללא סיוע חשמלי. כאמור, עד לשנת 2024 כל דגמי למבורגיני יעשו שימוש במערכת הנעה היברידית כאשר הדגם הראשון שיעשה שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין יהיה האורוס, כאשר למבורגיני תציג את מתיחת הפנים לדגם.

 

למבורגיני רכב חשמלי ראשון
רכב חשמלי ראשון עד לסוף העשור הנוכחי.

מערכת הנעה היברידית פלאג-אין תכניס גם לשני דגמי הספורט של החברה, הורקאן ו- אוונטדור אך כאן כבר מדובר בדור הבא של הדגמים הצפויים כמובן לקבל גם שמות חדשים. בשלב זה למבורגיני לא מספקת ולו פרט אחד על מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין שלה.

למבורגיני משווקת כיום בסך הכל שלושה דגמים, עם המון גרסאות שונות לכל דגם, אך במהלך המחצית השנייה של העשור הנוכחי היא תשיק את הדגם הרביעי שלה והוא יהיה רכב ספורט חשמלי מלא. למבורגיני לא מציינת את זה, אך סביר להניח כי הדגם יעשה שימוש בדור חדש של סוללות, סוללות מצב מוצק, שיאפשר לייצר רכבי ספורט חשמליים קלים יותר שזה חלק מהותי בכל רכב ספורט.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.