כחצי שנה לאחר שהשיקה את דגמי 110 הארוכים של הדיפנדר החדש, חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל, משלימה את היצע גרסאות הדיפנדר בישראל עם השקת דגמי הדיפינדר 90 הקצר עם 3 דלתות וחמישה מושבים בלבד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

רק לשם התזכורת, שמות גרסאות הדינפנדר, 90 או 110, זכו לשמם לפי אורך בסיס הגלגלים באינצ'ים בדור הראשון של הדגמים, השם נשאר אך בסיס הגלגלים כבר הרבה יותר גדול מבעבר, לדיפנדר 90 החדש בסיס גלגלים של 2,587 מ"מ לעומת 2,286 מ"מ בדור הראשון.

 

2021 לנד רובר דיפנדר 90 החדש
שומר על יכולות השטח לצד איכות חיים גובהה משמעותית.

כמו הדיפנדר 110 גם הדיפנדר 90 החדשה מציג עיצוב רטרו שמצד אחד ממשיך מסורת של עשרות שנים עם עיצוב המזוהה מיד עם הדיפנדר המקורי אך יחד עם זאת מאוד מודרני ועדכני למראה כמו שאר דגמי לנד רובר.

גם תא הנוסעים ממשיך את מראה הרטרו עם נגיעות עיצוב המזכירות את הדגם המקורי אך כאן כבר מדובר במהפכה והבדל שמיים וארץ בכל תחום אפשרי, איכות חיים, בידוד רעשים, טכנולוגיה, חומרים וגימור, בטיחות, נוחות ועוד. במילים אחרות, הדיפנדר היוצא היה רכב שטח נהדר אך חוויה מפוקפקת לחיות איתה ביום יום, זה החדש נולד להציע חוויה נהדרת בכל רגע, יום או שימוש.

 

2021 לנד רובר דיפנדר 90 החדש תא הנוסעים
טכנולוגיה מתקדמת המשולבת בעיצוב רטרו.

הדיפינדר 90 החדש מצויד במנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים (בטור) טורבו דיזל החדש של לנד רובר, מנוע המחליף את מנוע ה-2.0 ליטר דיזל הנוכחי של דגם 110. מנוע ה-3.0 ליטר טורבו דיל החדש מייצר הספק מרבי של 200 כ"ס ו-51 קג"מ בדגם הבסיס או 250 כ"ס ו-58.1 קג"מ בדגם הבכיר יותר. מי שמעדיף הרבה יותר כוח וביצועים בכביש, יכול לבחור בדגם הבנזין המצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו המייצר 400 כ"ס ו-56.1 קג"מ.

 

2021 לנד רובר דיפנדר 90 החדש
דיפנדר 90 החדש.

כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו ומערכת הנעה כפולה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.8 שניות, 8 שניות ו-6.0 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש, 180 קמ"ש ו-191 קמ"ש, בהתאמה. כל המנועים עושים שימוש במערכת מיקרו-היברידית MHEV המסייעת לחיסכון בצריכת הדלק והפחתת מזהמים הנפלטים מהרכב.

יכולות השטח הגבוהות של הדגם כבר לא מתבססות רק על מכניקה אלא גם על הרבה טכנולוגיה מתקדמת. יש תיבת העברה עם יחס נמוך וגבוה (הילוך כוח), דיפרנציאל אחורי עם נעילה אקטיבית, נעילת דיפרנציאל מרכזי, בקרת אחיזה אלקטרונית לשטח, בקרת ירידה במדרון, סיוע לזינוק בעליה, חיישני צליחת מים (עד 90 ס"מ), מתלי אוויר מתכווננים המאפשרים להגביה את המרכב ולהגדיל את מרווח הגחון עד ל-35 ס"מ או להנמיך את המרכב לכניסה נוחה יותר, יש גם את מערכת הדמיית שטח הנסיעה - מכסה מנוע "שקוף" המאפשרת להציב את הגלגלים הקדמיים באופן מדויק ועל רוב המערכות האלו שולטת מערכת TERRAIN RESPONSE המפורסמת של לנד רובר המאפשרת לנהג בחירה מבין מספר מצבי נהיגה כביש ושטח באמצעות כיול של כל המערכות האלו, תיבת ההילוכים ותגובת המנוע בהתאם למצב הנבחר.

 

לנד רובר דיפינדר החדש
הרבה יותר מקום במושב האחורי.

את הדיפנדר 90 תוכלו לרכוש בשתי רמות גימור עשירות, S הזמינה עם דגם הדיזל הבסיסי או SE הזמינה עם שני המנועים החזקים יותר. רמת הגימור S כוללת, בין היתר: בלם יד חשמלי, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים בשורה השנייה, מערכת סיוע לנהיגה עם נגרר, חישוקי סגסוגת "19, מפתח חכם, ריפודי עור משולב בבד, כיוון מושבים חשמלי חלקי, תאורת ראשית LED, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה משתנה, מערכת מולטימדיה "14.1 מתקדמת PIVI PRO מהדור האחרון של לנד רובר הכוללת כמובן הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת 360 מעלות ועוד.

 

2021 לנד רובר דיפנדר 90 החדש
לנד רובר דיפנדר 90 החדש.

בתחום הבטיחות נמצא בלימה אוטונומית, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. רמת הגימור SE מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה ומערכת יציאה בטוחה מהרכב. 2021 לנד רובר דיפנדר 90 - מפרט טכני מלא להורדה.

2021 לנד רובר דיפנדר החדש - מחירון:

דיפנדר 90 S200 מנוע 3.0 ל' דיזל 200 כ"ס - 468,000 ₪

דיפנדר 90 S250 מנוע 3.0 ל' דיזל 250 כ"ס - 545,000 ₪

דיפנדר 90 SE400 מנוע 3.0 ל' בנזין 400 כ"ס - 615,000 ₪

דיפנדר 110 S200 חמישה מושבים, מנוע 3.0 ל' דיזל 200 כ"ס - 508,000 ₪

דיפנדר 110 SE250 שבעה מושבים, מנוע 3.0 ל' דיזל 250 כ"ס - 598,000 ₪

דיפנדר 110 SE400שבעה מושבים, מנוע 3.0 ל' בנזין 400 כ"ס - 698,000 ₪