ריינג' רובר 2018
ספינת הדגל של לנד רובר זוכה למתיחת פנים.
ריינג' רובר 2018
ספינת הדגל של לנד רובר זוכה למתיחת פנים.

הריינג' רובר המחודש זוכה לתא נוסעים בהשראת הוולאר ולמערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם 404 כ"ס וטווח חשמלי של 50 ק"מ.

 

קצת לאחר שחשפה את דגמי 2018 המחודשים של הריינג' רובר ספורט, לנד רובר מתפנה להציג את דגמי 2018 המחודשים של הריינג' רובר, ספינת הדגל של המותג אשר זכתה לאותם עדכונים אשר פגשנו בספורט, רובם בהשראת הוולאר החדש.

 

השינויים בחזית הדגם קלים וכוללים עיצוב חדש לגריל והפגוש הקדמי, עדכון לפנסים מאחור ופנסי החזית החדשים מצוידים כעת בתאורת הלייזר החדשה של לנד רובר (Pixel-laser LED) עם אלומת אור למרחק של מעל ל-500 מטר מעל ל-80 קמ"ש (כאופציה).

 

2018 ריינג' רובר המחודש תא הנוסעים
תא הנוסעים נשאר מלכותי אך כעת הוא טכנולוגי הרבה יותר.

כמו בריינג' רובר ספורט, את השינוי המקיף והמשמעותי יותר אנחנו מוצאים בתא הנוסעים, במיוחד בקונסולה המרכזית שם הותקנה מערכת Touch Pro Duo הכוללת שני מסכים בגודל "10 המספקים מידע ושליטה על מערכות הרכב השונות, עם שלושה כפתורים פיזיים בלבד. בנוסף אנחנו מוצאים לוח מחוונים חדש עם מסך "12.3 וגלגל הגה מחודש עם משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים.

 

בנוסף נמצא בקדמת תא הנוסעים מושבים קדמיים חדשים עם לא פחות מ-24 אפשרויות כיוון חשמליות, עדכון לדיפון הדלתות ומוט ההילוכים ועוד. גם המושבים מאחור זכו לעדכון (בהתאם לרמת הגימור) עם לא פחות מ-25 תכניות עיסוי שונות ואפשרות הזז של המשענת ב-40 מעלות לאחור.

החידוש המשמעותי בתחום ההנעה הוא קבלתה של מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החדשה של לנד רובר, P400e, מערכת המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו, מנוע חשמלי וסוללה בקיבולת של 13.1kWh. למערכת הספק כולל של 404 כ"ס (300 כ"ס ממנוע הבנזין) ומומנט מרבי של 65.2 קג"מ . הטווח החשמלי של הדגם עומד על כ-50 ק"מ.

 

לקוחות שרוצים לצרוך קצת יותר דלק מאובנים, יכולים לבחור בדגם SVR הבכיר עם מנוע 5.0 ליטר V8 המשופר המייצר כעת הספק מרבי של 575 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה של 5.1 שניות 0-100 קמ"ש.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.