רנו חושפת את ה- Kaptur החדש, שהוא דאסטר 4X4 עם עיצוב של הקפצ'ור (Captur) האירופאי והמיועד לשוק הרוסי בלבד.

2016 רנו KAPTUR לשוק הרוסי
רנו חושפת קפצ'ור 4X4 לשוק הרוסי

הוא אולי נראה כמו ברווז ונשמע כמו ברווז אך הוא לא ברווז, כלומר זהו לא הקפצ'ור החדש אלא דגם ייחודי לשוק הרוסי ולכן גם שמו שונה במעט, Kaptur במקום Captur, והוא בכלל מבוסס על הדאסטר של דאצ'יה.

 

הקפצ'ור החדש, ב-K, הוא אחד מתוך עשרה דגמים חדשים אותם רנו תציג השנה, חלקם מיועדים להגדיל את הנוכחות של רנו מחוץ לשוק האירופאי המרכזי. עבור השוק הרוסי הדורש רכבים בעלי יכולת עבירות גבוהה, ולא רק לשם הפנאי אלא בעיקר כצורך יום יומי, רנו יצרה את הדגם הייחודי הזה המתבסס על הפלטפורמה של הדאסטר בכדי לזכות במערכת הנעה כפולה, אך כל המעטפת ותא הנוסעים נלקחו מהקפצ'ור האירופאי, בכמה שינויים קלים.

 

מעבר למערכת ההנעה הכפולה שלא מוצעת עם הקפצ'ור האירופאי, הדגם בנוסף גדול משמעותית מהקפצ'ור המוכר לנו עם אורך של 4.33 מטר, רוחב של 1.81 מטר גובה של 1.61 מטר ובסיס גלגלים של 2.67 מטר, למעשה מדובר ברכב המתחרה מבחינת המידות שלו בכל הקרוסאוברים הקומפקטיים כדוגמה קיה ספורטאז' וכו'. מרווח הגחון בדגם עומד על 20.4 ס"מ.

 

הקפצ'ור הרוסי כמובן לא רלוונטי אלינו, אך מה שכן רלוונטי בסבירות גבוהה הוא שהעיצוב של הדגם חושף למעשה את מתיחת הפנים של הקפצ'ור האירופאי אשר תוצג בהמשך השנה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.