מאזדה 3 החדשה, האצ'בק או סדאן, נוחתת בישראל עם הבטחה לרכב פרימיום משפחתי, תא נוסעים איכותי ומאובזר למדי ומנוע 2.0 ליטר 165 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של מאזדה 3 החדשה, דור רביעי של המכונית המשפחתית של מאזדה המתחרה מול טויוטה קורולה, ,סקודה אוקטביה ועוד. מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר 165 כ"ס, עם שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות, במרכב 5 דלתות האצ'בק ו-4 דלתות סדאן ובמחיר התחלתי של 145,000 שקל. פתיחת הזמנות והגעת רכבים לאולמות התצוגה יחלו ביום הבחירות – 17.09.2019.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה 3 החדשה היא התמצית של מהפכת הפרימיום של מאזדה (במאזדה קוראים לזה דור 7G), עם עיצוב מלוטש ונקי ללא קווים חדשים ותא נוסעים בעיצוב מינימליסטי ומודרני עם ירידה לפרטים הקטנים והעושה שימוש בחומרים באיכות גבוהה מהמקובל בסגמנט, כל זה לצד שדרוגים בתחומי בידוד הרעשים, אבזור, בטיחות, ההנעה והנוחות לעומת הדגם היוצא. מאזדה 3 החדשה מבוססת על פלטפורמה משודרגת של הדגם היוצא, קשיחה יותר לפיתול, אך בתחום אחד נרשמת נסיגה קלה עם המעבר למתלה אחורי בתצורת קורת פיתול במקום רב חיבורי, אבל אם למרצדס A קלאס החדשה מותר אז גם למאזדה מותר.

 

2019 מאזדה 3 סדאן החדשה
מאזדה 3 סדאן החדשה.

במאזדה מבטיחים כי ה-3 החדשה תספק לנוסעים מושבים חדשים ונוחים יותר, חווי נסיעה שקטה יותר באופן יוצא דופן ביחס לסגמנט, מערכת שמע של BOSE כסטנדרט, מערכת שתוכננה בקפידה רבה בכדי לספק איכות שמע גבוהה מהמקובל. דגם ה-5 דלתות מציג עיצוב צעיר וספורטיבי יותר עם גימור כהה למסגרת הגריל הקדמי, לעומת כרום בדגם הסדאן.

 

מאזדה 3 החדשה מרווחת יותר לנוסעים בזכות תוספת של 25 מ"מ לבסיס הגלגלים העומד כעת על 2,725 מ"מ - זהה בדגם הסדאן וההאצ'בק. מידות: למאזדה 3 סדאן החדשה אורך של 4,660 מ״מ, רוחב של 1,795 מ״מ וגובה של 1,440 מ״מ, לדגם החמש דלתות האצ׳בק אורך של 4,460 מ״מ, רוחב של 1,795 מ״מ גובה של 1,435 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,725 מ״מ. לעומת הדגם הנוכחי מודבר בתוספת של 80 מ״מ לאורך בדגם הסדאן ו-קיצור של 10 מ״מ בדגם ההאצ׳בק.

 

 

2019 מאזדה 3 האצ'בק החדשה
מרווח משופר לנוסעים ומטען.

נפח תא המטען עומד בדגם הסדאן עומד על 450 ליטר (414 ליטר בדגם היוצא) ובדגם החמש דלתות על 358 ליטר (314 ליטר בדגם היוצא) ועד ל-1,026 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.  

 

2019 מאזדה 3 סדאן החדשה
הבטחה לנסיעה נוחה ושקטה יותר.

מנועים וצריכת דלק:

בשלב זה, מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם מנוע אחד: 2.0 ליטר בהספק של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.4 שניות (8.5 ש' בסדאן) ומהירות מרבית של 201 קמ"ש (208 קמ"ש בסדאן). צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 16.4 ק"מ לליטר בתקן WLTP החדש. 

 

כולכם שמעתם וודאי על מנוע Skyactiv-X, הגביע הקדוש של מנועי בנזין עם יחס דחיסה דמיוני של 16.3:1, לעומת 10-11:1 ברוב המנועים כיום, ופעולה המשלבת את עקרונות מנועי הדיזל במנוע בנזין לטובת נצילות גבוהה יותר והפחתת פליטת ה-CO2 באופן משמעותי. למנוע זה הספק מרבי של הספק מרבי של 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. מדוע מנוע זה לא כאן? בתשובה לשאלה זו ענה מנכ"ל דלק מוטורס, שחר שמש, כי בשילוב המיסוי המקומי וחישוב המס הירוק בישראל (שמתחשב בחמישה נתוני פליטה ולא רק CO2 כמו באירופה) השיווק של מנוע זה היה מייקר את הדגם בעד 40,000 שקל ולכן בשלב זה לפחות, מנוע Skyactiv-X לא יעשה עלייה לישראל. 

 

2019 מאזדה 3 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים משדר פרימיום.

 

אבזור ובטיחות:

מאזדה 3 החדשה תשווק כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת i-Activsense, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל - יום לילה ובכל טווח המהירויות, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית השומרת על מרכז הנתיב, אור גובה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

מאזדה 3 האצ'בק החדשה - מפרט טכני להורדה

מאזדה 3 סדאן החדשה - מפרט טכני להורדה

 

מאזדה 3 החדשה תשווק ברמת גימור אחת עשירה במיוחד, Spirit, הכוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "18, קיפול חשמלי למראות הצד, מפתח חכם - התנעה וכניסה, מסך "7 בלוח המחוונים בעברית, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מספר כניסות USB (כולל אחת המאפשר צפייה בתכני וידאו בצג המרכזי), מולטימדיה מקורית "8.8 בעברית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים, מראה מרכזית מתכהה ועוד. 

2019 מאזדה 3 החדשה - מחירון:

מאזדה 3 ספיריט סדאן - 145,000 ₪

מאזדה 3 ספיריט חמש דלתות - 148,000 ₪

 

תגובות (23)

This comment was minimized by the moderator on the site

צריך להיות ממש מכור למאזדה על מנת לשלם 145000ש"ח על סדאן המוגדרת פרימיום

This comment was minimized by the moderator on the site

אם ה 3 מתימרת להיות רכב פרימיום אז למעשה קונים bmw מוזלת ...
צריך לבחון את הרכב אולי הוא נותן תמורה טובה בקטגורית הפרימיום .

This comment was minimized by the moderator on the site

היבואן מנותק מהמציאות ברמות קשות .

This comment was minimized by the moderator on the site

איזה פרמיום נו באמת...
הדבר היחידי שהוא פרמיום ברכב הוא המחיר

This comment was minimized by the moderator on the site

צודק, מחיר פרימיום

This comment was minimized by the moderator on the site

בקצב הזה של עדכוני מחירים עם כל דגם חדש, בשנת 2035 מכוניות משפחתיות יעלו החל מ-200K וצפונה!!
במקום לנצל את העובדה שיש להם מוצר שעל פניו נראה מוצלח ביותר ולמכור אותו במחיר אטקרטיבי שיחזיר אותם...

בקצב הזה של עדכוני מחירים עם כל דגם חדש, בשנת 2035 מכוניות משפחתיות יעלו החל מ-200K וצפונה!!
במקום לנצל את העובדה שיש להם מוצר שעל פניו נראה מוצלח ביותר ולמכור אותו במחיר אטקרטיבי שיחזיר אותם לעמדת הובלת השוק, הם בוחרים לייקר אותו לרמה של רכבי SUV...שיהיה להם בהצלחה עם זה...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

צריך להעלות את מחירי הרכבים ל 300,000 כך אולי יקנו פחות ונצליח לנסוע בכבישים.

This comment was minimized by the moderator on the site

שערי המטבע יורדים והמחירים עולים. תופעה יהודית ישראלית יחודית. מגיע לנו.

This comment was minimized by the moderator on the site

הורידו את המנוע החדש, את המתלים הרב חיבוריים, את מושבי העור והכסא נהג החשמלי.
איפה פה הפרימיום? רכב נישה לאוהבי המותג שהיבואן הולך להרוס פה בארץ בגלל החזירות שלו כמו שקרה עם מאיר והונדה, איך לא...

הורידו את המנוע החדש, את המתלים הרב חיבוריים, את מושבי העור והכסא נהג החשמלי.
איפה פה הפרימיום? רכב נישה לאוהבי המותג שהיבואן הולך להרוס פה בארץ בגלל החזירות שלו כמו שקרה עם מאיר והונדה, איך לא לומדים???
לאדם הממוצע אין שום סיבה להעדיף את זה מול נירו\קורולה\איוניק
אין להם סיכוי מול ההיברידיות. אם יבואן טויוטה היה חכם, היה מביא את הקורולה האצ'בק 2 ליטר הייבריד היא גם יותר חסכונית וחזקה ויש לה מתלה רב חיבורי.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location