בנטלי חושפת את דגמי 2025 החדשים של הבנטיאגה ספיד, דגם הביצועים של הבנטיאגה, וכמו כל שאר דגמי בנטלי הבכירים גם הספיד מפסיד את מנוע ה- W12 שהייצור שלו הופסק ובמקומו נמצא גרסה חזקה יותר של מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 650 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ המושג בין 2,250 ל-4,500 סל"ד.
עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ומהירות מרבית של 310 קמ"ש, שיפור די משמעותי לעומת ה-3.9 שניות של הדגם היוצא עם מנוע ה-W12. בנטלי לא ממש מסבירה את הסיבה לשיפור המשמעותי למרות נתונים די דומים לשני המנועים, סביר להניח כי אחת הסיבות היא פשוט המשקל הנמוך יותר של מנוע ה- V8 לעומת מנוע ה- W12.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין 3 מצבים שונים, שני הראשונים זהים לשאר דגמי הבנטיאגה ומתמקדים בנוחות בעיקר, אך מצב Sport של הדגם זכה לכיול שונה ואגרסיבי יותר הכולל הקשחה של 15% לבולמים האדפטיביים לצד חידוד של כל שאר המערכות הדינאמיות. היגוי, תיבת הילוכים ועוד.
לראשונה בדגם, במצב ספורט ניתן לבחור בכיול מתון יותר לבקרת היציבות כך שניתן לבצע סוג של דריפט נשלט שעדיין מפוקח ע"י מערכת בקרת היציבות כדי למנוע הגעה למצב של סחרור או איבוד שליטה, בכל זאת מדובר ברכב גבוה במשקל של כ-2.5 טון. בנוסף לכך נוסף גם מצב בקרת יציאה מהמקום. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את החוויה עם מערכת פליטה מטיטניום אקרפוביץ' וצלחות בלימה קרמיות, כל זה כמובן בתוספת לא קטנה של כסף.

כמו דגמי הספיד הקודמים גם כאן האווירה ספורטיבית יותר באמצעות חבילת השחרה מלאה, עיצוב אגרסיבי יותר לפגושים, חישוקי "22 שניתןו לשדרג לחשיוקי "23 ועוד. האווירה הזו ממשיכה גם אל חלל תא הנוסעים אבל אתם כבר יודעים, הלקוח בכל מקרה יכול לאפיין בשלל אפשרויות שונות את חלל תא הנוסעים של הדגם.