מזראטי לבנטה טרופאו
מזראטי לבנטה טרופאו - גרסת קצה V8 לדגם.
מזראטי לבנטה טרופאו
מזראטי לבנטה טרופאו - גרסת קצה V8 לדגם.

מזראטי חשפה בתערוכת ניו יורק את הלבנטה טרופאו ( Trofeo), גרסת קצה ללבנטה המצוידת במנוע V8 טווין טורבו שמקורו בפרארי ואשר תשווק בתחילה במהדורת השקה מוגבלת. מאוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, נמסר כי הדגם צפוי להגיע לישראל בתחילת 2019 במחיר הצפוי לעמד על כמיליון שקל.

 

מנעו ה-3.8 ליטר V8 שבלבנטה טרופאו מייצר בדגם הספק מרבי של 590 כ"ס ומומנט מרבי של 74.4 קג"מ. על הכביש, ובעזרתה של מערכת הנעה כפולה Q4, זה מספיק לנתונים מרשימים של 0-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ולמהירות מרבית של 300 קמ"ש.

 

מזראטי לבנטה טרופאו
האווירה הקרבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

בכדי לאזן את משקל המנוע ולשמור על חלוקת משקל אידיאלית של 50:50, כמו בדגמי ה-V6 של הלבנטה, מזראטי עשתה שימוש בסיבי פחמן מחוזקים בפלסטיק בחלקים שונים במרכב. גרסת הטרופאו זכתה בנוסף למצב חדש בבורר מצבי הנהיגה, CORSA, בכיול אגרסיבי יותר הכולל בקרת יציאה מהמקום.

 

לראשונה בדגמי הלבנטה הותקנה מערכת בקרה משולבת לרכב (IVC) המיועדת למנוע מצבי אי יציבות דינאמית עוד לפני שהם מתרחשים (במקום לתקן "טעויות בנהיגה", בדומה לביצועי מערכת בקרת יציבות (ESP) מסורתית).

 

ויזואלית, הלבנטה טרופאו זכה לעיצוב אגרסיבי יותר לפגושים, לתאורת Full Matrix LED ראשית וגריל קדמי בגימור שחור פסנתר. חלקים שונים בפגושים עשויים מקרבון וחישוקי "21 או "22 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים את האווירה הספורטיבית.

בתא הנוסעים נוכל למצוא גימור בקרבון, מושבי עור ספורטיביים מבית Pieno Fiore הזמינים בגווני שחור, בז' או אדום, עם תפרים מודגשים בגוון מנוגד לגוון הריפוד. בגרסת ההשקה נמצא סמל "Launch Edition" משולב בקונסולה המרכזית, המציגה בנוסף גם את שם הלקוח כדי להדגיש את אופייה הייחודי של מהדורת ההשקה של הטרופאו, יחד עם מערכת שמע מבית Bowers & Wilkins עם 17 רמקולים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.