כחמש שנים לאחר שהציגה את מכונית העל שלה, ה- MC20, מזראטי מעניקה לדגם מתיחת פנים וגם שם מעודכן - MCPura. הדגם לא זכה לשינויים בתחום יחידת ההנעה אלא רק למגוון שינויים קוסמטיים וכבעבר, הדגם זמין בגרסת קופה או פתוחה (MCPura Cielo).
כאמור, הליבה נותרה ללא שינוי כך שאת הדגם משרת אותו מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק מרבי של 630 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 73.4 קג"מ המתקבל בין 3,000-5,500 סל"ד. הכוח אל הגלגלים מאחור עובר דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים ודיפרנציאל מוגבל החלקה ועל משקל של קצת פחות מ-1500 ק"ג זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות, נתון 0-200 קמ"ש של 8.8 שניות ומהירות מרבית של 325 קמ"ש - ללא שינוי מהדגם היוצא.

בצד הויזואלי נמצא עיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור, עיצובים שבין היתר נועדו גם לשפר את זרימת האוויר למערכת הקירור והגדלת כוח ההצמדה. לצד זה נמצא מבחר חדש של צבעים ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

חלל תא הנוסעים לא השתנה מהותית, למעט דקורציה חדשה לפתחי המיזוג, לצד גלגל הגה חדש עם עיצוב שנלקח ממכונית המסלול MC20 GT2, מגוון רחב יותר של חומרים/צבעים ותפירה למושבים ועוד כמה עדכונים קלים כמו האופציה לשדרג למערכת שמע מבית Sonus Faber עם 12 רמקולים - החברה שאחראית על מערכות השמע במזראטי ולמבורגיני.