מיני קלאבמן החדשה מוצגת עם 4 דלתות מלאות לנוסעים, מה שהופך את המיני קלאבמן לסטיישן קומפקטי לכל דבר ועניין.

מיני קלאבמן החדשה קונספט

מיני קלאבמן החדשה לשנת 2014, המוצגת כאן בתמונות ראשונות כקונספט שיוצג בז'נבה, ממציאה עצמה מחדש ולוקחת את מיני צעד אחד נוסף במעבר ממותג נישה ייחודי למותג מיינסטרים, גם אם עדיין כפרימיום רטרו או סוג של רכב לייף-סטייל.

 

לשם כך, השינוי המהותי בדגם הוא המעבר לארבע דלתות מלאות לנוסעים במקום דלתות הכנף האחוריות (2+1) של הדגם היוצא ואם תרצו, אפשר לומר שמיני קלאבמן החדשה היא פשוט מיני סטיישן. הקלאבמן החדשה גדולה משמעותית מהדגם היוצא עם אורך של 4,225 מ"מ, רוחב של 1,844 מ"מ, גובה של 1,450 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ.

 

למעשה, מידות אלו הפוכות את הקלאבמן החדשה למכונית הגדולה ביותר אי פעם של מיני, גדולה אף מהקאנטרימן ב-128 מ"מ במידת האורך ו-54 מ"מ במידת הרוחב. הגידול המשמעותי במידות הופך את הקלאבמן החדשה, לצידה של סדרה 1, למתחרה ישירה ונוספות של ב.מ.וו באודי A3 ספורטבק ובמרצדס A קלאס.

 

למרות שמדובר בקונספט, העיצוב החיצוני נשען לחלוטין על עיצובה של המיני 2014 החדשה שהוצגה בחודש נובמבר האחרון, למעט אולי חישוקי ה-”19 הייחודיים של הקונספט והגריל המעוצב, כך אנחנו מצפים לראות את דגם הייצור שיוצג לקראת סוף השנה. בעוד העיצוב החיצוני ניראה כמוכן לייצור, תא הנוסעים עדיין קונספטואלי אך בדגם הייצור אנחנו לא מצפים לראות משהו שונה במיוחד מהדשבורד של המיני החדשה.

 

הלקאבמן החדשה תצויד באותם מנועים חדשים של המיני האצ'בק 3 דלתות: 1.5 ליטר טורבו שלושה צילינדרים 136 כ"ס בקופר, 2.0 ליטר טורבו 192 כ"ס בקופר S ו-1.5 ליטר טורבו דיזל 116 כ"ס בקופר D.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.