2020 מיצובישי טרייטון
מינהל הרכב הממשלתי ירכוש מאות רכבים מדגם מיצובישי טרייטון.
2020 מיצובישי טרייטון
מינהל הרכב הממשלתי ירכוש מאות רכבים מדגם מיצובישי טרייטון.

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, זכתה במכרז של מינהל הרכב הממשלתי לאספקת מאות רכבים מדגם מיצובישי טיירטון החדש. הזכייה במכרז תאפשר לגופים כגון משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר ומשרדי מנהל הרכב הממשלתי להצטייד בדגם הזה. הזכייה במכרז פותחת גם אפשרות עבור צה"ל, עיריות, חברת החשמל ועוד להצטרף לרכישה בתנאי המכרז. הזכייה במכרז כוללת חוזה רכישה לשנתיים עם אפשרות להארכה של שנתיים נוספות.

 

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל מציין כי "אנו שמחים לקבל את הודעת הזכייה ובטוחים שרכב מצטיין זה ייתן מענה וחוויית נהיגה לכל מי שייבחר בו. הטרייטון ממשיך להוביל בגאווה את המותג היפני בישראל. אנו למדים מהביקוש הגבוה שנהגי הטרייטון בישראל חווים את המוצר בעבודה יומית וגם בטיולי שטח ופנאי".

 

2020 מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון.

מיצובישי טרייטון החדש הושק בישראל בחודש ינואר האחרון והוא מהווה שדרוג גדול ומקיף לדגם היוצא. בחזית יש מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל חדש וחסכוני יותר עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ והוא משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בדגם הבסיס או 6 הילוכים אוטומטית בשאר הדגמים עם הנעה אחורית או הנעה כפולה 4X4.

הגופים שיקבלו את הדגם יוכלו לבחור מדגם בסיס עם הנעה אחורית ועד לדגמי Dakar ו-Dakar SE הקשוחים המצוידים במערכת הנעה כפולה מתקדמת Super Select II עם נעילות דיפרנציאלמי מרכזי ואחורי, הילוך כוח ובורר מצבי נהיגה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.