מיצובישי ארה"ב תחליף את מנוע ה-2.5 ליטר 181 כ"ס המוכר של האאוטלנדר בגרסה חדשה של מנוע ה-1.5 ליטר טורבו המוכר לנו מהאקליפס קרוס. מיצובישי לא מספקת פרטים טכניים של נתוני הספק וכו' אך היא כן מציינת כי הדגם יהיה הראשון שלה לעשות שימוש בסיוע חשמלי 48V לשיפור הביצועים ביציאה מהמקום והפחתת צריכת הדלק.
האם השינוי הזה רלוונטי לשוק המקומי שלנו? כנראה שכן אך כמובן שאנחנו לא יודעים לומר לכם מתי נפגוש את השינוי הזה על כבישי ישראל והאם הגרסה לשוק המקומי שלנו תהיה שונה מזו לשוק האמריקאי.

באקליפס קרוס מנוע ה-1.5 טורבו מייצר הספק מרבי של 152 כ"ס אך סביר להניח שבאאוטלנדר נפגוש גרסה בהספק גבוה יותר הצפוי לעמוד על כ-200 כ"ס, תיבת ההילוכים תמשיך להיות תיבת הילוכים רציפה.
נזכיר לכם כי האאוטלנדר בשוק האמריקאי זכה לעדכון קל, עדכון הכולל שינויים קלים לעיצוב החיצוני, מולטימדיה "12.3 חדשה במקום "9, גרפיקה חדשה ללוח המחוונים הדיגיטלי, עדכוני OTA, הגדלת תא האחסון מתחת למשענת המרכזית, עיצוב מעודכן למשטח הטעינה האלחוטי, מיקום חדש למחזיקי הכוסות בקונסולה בין המושבים, אפליקציה לשליטה מרחוק ומערכת ה- BOSE בדגמים הבכירים הוחלפה במערכת מבית YAMAHA עם 12 רמקולים.