טיזר למרצדס EQB
מרצדס EQB החשמלי יוצג השבוע בתערוכת שנגחאי
טיזר למרצדס EQB
מרצדס EQB החשמלי יוצג השבוע בתערוכת שנגחאי

מרצדס ממשיכה את בליץ השקת הרכבים החשמליים שלה ואל ה- EQA וה- EQS שהיא השיקה השנה היא תצטרף בקרוב את מרצדס EQB, הגרסה החשמלית למרצדס GLB. בהמשך השנה מרצדס תחשוף עוד דגם חשמלי אחד לפחות, מדובר במרצדס EQE שהיא המקבילה החשמלית למרצדס E קלאס וכמו ה- EQS מדובר ברכב חשמלי ייעודי שלא מבוסס על הגרסה הרגילה.

 

מרצדס GLB, הקרוסאובר שבעה מושבים הקומפקטי יחסית של מרצדס, מבוסס על מרצדס GLA ולכן גם לא מפתיע ששלושה חודשים בלבד לאחר שמרצדס הציגה את ה- EQA החשמלי, שהושק החודש בישראל, היא כבר מוכנה להציג את הגרסה החשמלית של ה-GLB. אם כבר הזכרנו קרוסאובר 7 מושבים חשמלי, גם פולקסווגן תחשוף בשנגחאי רכב כזו בדמותו של פולקסווגן ID6 שהוא גרסת ה-7 מושבים של פולקסווגן ID4.

 

ניתן להניח כי מרצדס GLB ישווק בשלב הראשון בדגם GLB 250 עם מנוע 190 כ"ס וסוללה בקיבולת נטו של 66.5kWh ובהמשך נפגוש את גרסת ההנעה הכפולה עם הספק כולל של 268 כ"ס וסוללה גדולה יותר שתאפשר כמובן גם טווח נסיעה גדול יותר.

כפי שאפשר לראות בתמונות הטיזר, מרצדס הלבישה על ה- EQB את שפת העיצוב של מותג המשנה החשמלי EQ עם עיצוב ייחודי לחזית הדגם הכולל גריל אטום בשחור מבריק המחבר את הנמתח בין הפנסים הראשיים ופס תאורה המחבר בין הפנסים מאחור.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.