2019 מרצדס CLA35 AMG שוטינג ברייק
מרצדס CLA35 AMG שוטינג ברייק.
2019 מרצדס CLA35 AMG שוטינג ברייק
מרצדס CLA35 AMG שוטינג ברייק.

CLA35 AMG שוטינג ברייק מציעה מרכב סטיישן שימושי לצד מראה וביצועים ספורטיביים בזכות 306 כ"ס והנעה כפולה.

 

מרצדס חושפת גרסת ביצועים חדשה למכונית הסטיישן האופנתית שלה, CLA 35 AMG שוטינג ברייק, גרסה שתספק לרוכשים ביצועים ספורטיביים לצד השימושיות של מרכב סטיישן.

כמו שאר דגמי 35 AMG למשפחת דגמי ה-A/CLA קלאס, גם כאן נמצא בחזית הדגם מנוע 2.0 ליטר טורבו המייצר הספק מרבי של 306 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ומערכת הנעה כפולה כסטנדרט, המנוע הזה מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש 4.9 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. A35 AMG האצ'בק מהירה יותר עם 0-100 קמ"ש ב-4.7 שניות. 

 

מרצדס CLA 35 AMG שוטינג ברייק
ספורטיבית ושימושית.

בצד הוויזואלי, גרסת ה-AMG לדגם מבדילה עצמה מהגרסאות הרגילות של ה-CLA שוטינג ברייק החדשה בעיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור, חצאיות צד בולטות וכן גריל וחישוקי "18 בעיצוב ייחודי לדגם. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את העיצוב עוד יותר באמצעות הוספה של חבילת AMG Night ו/או AMG Aerodynamics וכן בחישוקי "19 בגימור שחור.

 

מרצדס CLA 35 AMG שוטינג ברייק
CLA35 שוטינג ברייק.

בתא הנוסעים נמצא את המוכר לנו מה-CLA, יחד עם גלגל הגה AMG עם מנופי העברת הילוכים, גימור בשחור מבריק, תאורת אווירה התואמת את הצבע החיצוני, מערכת MBUX עם תצוגה ייחודית במסכים לדגם ביצועים - בלוח המחוונים ובמסך המולטימדיה, דוושת מתכת ועוד.

מתחת לפח, חטיבת AMG הוסיפה חיזוקי שלדה שונים את השלדה בכדי להגדיל את התנגדותה לפיתול והחליפה חלקי מתלה שונים בחלקי אלומיניום קלי משקל בכדי להקטין את המשקל הבלתי נתמך. בנוסף, המתלים זכו לכיול ספורטיבי יותר ומערכת הבלימה שדורגה בצלחות בילום גדולות יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.