מרצדס CLA 45 שוטינג ברייק
מרצדס CLA 45 שוטינג ברייק החדשה.
מרצדס CLA 45 שוטינג ברייק
מרצדס CLA 45 שוטינג ברייק החדשה.

CLA45 שוטינג ברייק מציעה הספק מרבי של עד 421 כ”ס, הנעה כפולה עם מצב דריפט ואת המרכב השימושי ביותר של משפחת ה-A קלאס.

 

לאחר שחשפה בתחילת החודש את גרסאות הקצה A45 ו-CLA45 החדשות, מרצדס מציגה כעת את גרסת הקצה של הדגם השימושי ביותר במשפחת דגמי A קלאס החדשה - מרצדס CLA 45 +4MATIC שוטינג ברייק. בהמשך השנה, מרצדס תציג את דגם הביצועים הרביעי במשפחה, A45 סדאן.

 

כמו ב-A45 החדשה, גם כאן אנחנו מוצאים בחזית את מנוע ה-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו M139 החדש של מרצדס-AMG, המייצר הספק מרבי של 387 כ"ס ב-6500 סל"ד ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ בין 4750-5000 סל"ד בדגם הבסיס או 421 כ"ס ב-6750 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 5000-5250 סל"ד בדגם "S" הבכיר.

 

מרצדס CLA45 שוטינג ברייק
CLA45 שוטינג ברייק.

ביצועים: 0-100 קמ"ש בזמן של 4.1 שניות בדגם הבסיס או 4.0 שניות בדגם S, מהירות מרבית של 250 קמ"ש או 270 קמ"ש בדגם S עם חבילת AMG Driver האופציונלית.

 

המנוע, אשר תוכן לספק תחושת ביצועים מרגשת יותר עם דחיפה מתגברת ככל שעולים בסל"ד, משודך לתיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים AMG SPEEDSHIFT DCT 8G, ולמערכת הנעה כפולה +4MATIC המיועדת לדגמי ביצועים וכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה המחלק את הכוח בין הגלגלים האחוריים ומאפשר מצב דריפט בו כל הכוח עור לציר האחורי - סטנדרט בדגמי S ואופציונלי בדגמי הבסיס עם חבילת AMG Dynamic Plus - מצב דריפט פעיל רק במצב RACE בבורר הנהיגה, כאשר בקרת היציבות ESP מנותקת ותיבת ההילוכים נמצאת במצב הידני או בקיצור, לנהגים מנוסים בלבד.

 

מרצדס CLA45 שוטינג ברייק
CLA45 שוטינג ברייק.

בנוסף למערכת ההנעה, CLA 45 שוטינג ברייק מבדילה עצמה מדגם CLA 35 שוטינג ברייק בחיזוקי שלדה שונים שנוספו לדגם, במערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום מחוררות גדולות קוטר (גדולות יותר בדגם S), מערכת פליטה משופרת ועוד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור לשדרג למערכת בולמים אדפטיבית AMG Ride Control ולרשות הנהג בורר מצבי נהיגה עם 6 מצבי כיול שונים לבחירה.

העיצוב החיצוני זכה למנה הגונה של אגרסיביות, עם גריל פאנאמריקנה בעל צלעות אנכיות בולטות, כונסי אוויר גדולי ממדים לקירור המנוע (ומצנן הביניים) חישוקי סגסוגת שחורים בגודל של "18-"19, ספוילר גג בולט ופגוש אחורי עם דיפיוזר וארבע סופיות אגזוז עגולות בולטות (בקוטר גדול יותר בדגם S).

 

מרצדס CLA45 שוטינג ברייק תא הנוסעים
האווירה הקרבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

בתא הנוסעים נמצא אווירה ספורטיבית עם תאורת אווירה באדום, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, גימור באלקטנרה בדלתות, בגג ובדשבורד והתאמה של התצוגה בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה לדגם ביצועים כאשר לנהג בחירה מבין 3 מצבי תצוגה עבור לוח המחוונים. בדגמי S הבכירים (אופציה בגרסת הבסיס) הנהג יניח את ידיו על הגה AMG Performance הכולל שלושה כפתורים ייעודיים עבור בורר מצבי הנהיגה (במקום בחירה דרך כפתורים בקונסולה המרכזית או במסך המולטימדיה) עבור ניתוק בקרת היציבות ביטול מערכת העצור/סע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.