מרצדס חושפת בפעם הראשונה את גרסת AMG ל-C קלאס קופה החדשה שתוכל להתחרות לראשונה ב-M3 קופה.

מרצדס C63 AMG קופה 2011

מרצדס, שרק לפני מספר שבועות חשפה בתערוכת ז'נבה את ה-C קלאס קופה, ממהרת להציג את ה- C63 AMG, שלראשונה, תאפשר למרצדס להתחרות באמת ב-M3 קופה של ב.מ.וו המהווה כ-80% מסך מכירות דגמי M3 (סדאן, קבריולט, קופה).

 

כמו כל דגמי AMG, ובניגוד גמור לתדמית המבוגרת של מרצדס, גם כאן תחת הכוח היא בסגנון מכונית שרירים ווקליות בשרנית כמו שרק דגמי AMG יודעים לספק. בחרטום שוכן מנוע 6.3 ליטר V8 בהספק של 457 כ"ס ו-61.1 קג"מ (M3 414 כ"ס ו-40.8 קג"מ) המשודך לתיבת 7 הילוכים MCT אוטומטית עם תפעול ידני מההגה.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ZfLvoXZMj8c?rel=0{/iframe}

 

כל הכוח הזה, מתורגם ל-4.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ"ש. מרצדס מציע גם גרסה חזקה יותר AMG Development pack המוסיפה 30 כ"ס ומקזזת עשירית שנייה במיאוץ ל-100 קמ"ש.

 

כמובן שגם מערך המתלים,בלמים,היגוי ושלדה, עבר טיפול AMG. המתלים מלפנים בעלי 3 נקודות עיגון ורב חיבורי מאחור, מפסק הסרנים גדל הן מלפנים והן מאחור. זוויות השפיעה הוגדלה (שלילית), המוטות מייצבים עובו והקפיצים והבולמים הוקשחו. תא הנוסעים גם כן עבר טיפול AMG וכולל גלגל ההגה ספורטיבי של AMG, כל פסי הקישוט בגימור קרבון (אמתי), מושבי ספורט של AMG וגימור שחור פסנתר לחלקי הפלסטיק השונים.

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.