גם ב-CLS החדשה מרצדס ממשיכה בנטישת הקווים הקלאסיים והמעוגלים לטובת המראה הכוחני והזוויתי.

מרצדס CLS החדשה 2011

בחור ברזילאי שביקר במוזיאון מרצדס ב- שטוטגרט  גרמניה, לא חשב שאת הממתק האמתי לביקור שלו ימצא מחוץ לבניין המוזיאון, מרצדס CLS החדשה לשנת 2011 ללא כל כיסויי והסוואה. החשיפה הרשמית תהיה כמובן בתערוכת פריז הקרובה בעוד כחודשיים.

 

המראה הכללי עדיין שמור על מראה ה"בננה" אך הקווים פחות קמורים והרבה פחות קלאסיים לעומת הדגם המוחלף.

 

הנקודה הראשונה שניתן לשים לב אליו, הוא שה-CLS החדשה, היא יותר סדאן ופחות קופה. מרצדס כנראה מקשיבה ללקוחות שלה, שלא מעט מהן התלוננו על חוסר הנוחות בכניסה למושב האחורי ולכן הגדילה את מפתח הדלתות מאחור וגם הרחיקה את הנקודה בה הגג משתפל לאחור על מנת להגביהה את קו הגג ולאפשר כניסה נוחה לאחור.

 

מכסה המנוע המשתלב עם הגריל למראה כוחני ואגרסיבי, מוצא את מקומו גם כאן בהתאם לקו העיצוב החדש של מרצדס. ה- CLS מקבלת, לראשונה אצל מרצדס, את הפנסים הראשיים עם תאורת ה-LED המובנת שראינו בדגם ה- CLS סטיישן קונספט בתערוכת בייג'ין 2010.

 

כמו הדגם הנוכחי, גם ה-CLS החדשה מבוססת על רצפת ה-E קלאס הנוכחית והן תחלוקנה את אותם מנועי V6 ו-V8 החדשים בנפחים בהספקים של 305 כ"ס עד 427 כ"ס וגרסת ה-AMG תקבל את מנוע ה-5.5 ליטר V8 בהספק של 536 כ"ס או 563 כ"ס עם תוספת של חבילת הביצועים כמו ב-CL63 החדשה.

 

אין תמונות של פנים הרכב, אך כמו דגמי CLS השונים בעיצוב הפנים מדגמי מרצדס האחרים, אנו צופים שפנים הרכב יהיה דומה לזה שהוצג ה- CLS סטיישן קונספט.

 

 

מקור: noticiasautomotivas.com.br

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.