2021 מרצדס EQB
מרצדס EQB.
2021 מרצדס EQB
מרצדס EQB.

מרצדס חשפה במסגרת תערוכת הרכב של שנגחאי את מרצדס EQB, הגרסה החשמלית של הקרוסאובר 7 מושבים הקומפקטי, יחסית, מרצדס GLB. בשלב זה מרצדס חושפת את הגרסה של הדגם לשוק הסיני, שלא תהיה שונה ממש מהגרסה לשוק האירופי או האמריקאי שתוצג בהמשך השנה.

 

מרצדס EQB זוכה ללבוש את שפת העיצוב של הדגמים החשמליים EQ של מרצדס וזה אומר עיצוב שונה וייחודי לחזית הדגם, פנסים ראשיים חדשים, פס תאורה אחורי המחבר את הפנסים ועיצובים ייחודיים לחישוקי הגלגלים אותם ניתן לקבל גם בצבע נחושת ייחודי ובגדלים של "18 עד "20. הדגם הלבן בתמונות מצויד בחבילת AMG ליין המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר.

 

מרצדס EQB
מרצדס EQB.

מרצדס לא חושפת בשלב זה את כל הפרטים על הדגם אך מספקת לנו כמה נתונים על מה שאנחנו עתידים לפגוש: הגרסה הבחירה בזין של מרצדס EQB עם חבילת AMG ליין מצוידת ביחידת ההנעה החשמלית החזקה ביותר של הדגם עם הנעה כפולה והספק כולל של 288 כ"ס. עם תחילת השיווק באירופה הלקוחות יוכלו לבחור בדגמי הנעה קדמית או כפולה בהספקים על עד 268 כ"ס, אותן יחידות הנעה של מרצדס EQA. באירופה הדגם יצויד בסוללה בקיבולת נטו של 66.5kWh אך בהמשך תהיה גם אופציה לגרסת טווח ארוך. דגם EQB 350 4MATIC שישווק באירופה יספק טווח נסיעה של 419 ק"מ בתקן WLTP. מרצדס EQB ישווק גם בדגמים EQB 250 עם הנעה קדמית ומנוע חשמלי בהספק של 190 כ"ס, ויהיה גם דגם EQB 300 עם הנעה כפולה והספק הצפוי לעמוד על כ-240 כ"ס.

 

מרצדס EQB
נגיעות עיצוב ייחודיות לתא הנוסעים.

מרצדס GLB מצויד במטען פנימי המאפשר טעינה AC בהספק של עד 11kW וטעינה מהירה DC של הדגם אפשרית עד להספק של 100kW.

 

מרצדס EQB עם חבילת AMG ליין
מרצדס EQB עם חבילת AMG ליין.

תא הנוסעים זהה למוכר לנו מה- GLB אך הוא זכה לנגיעות עיצוב (כאופציה) המעניקות לדגם מראה ייחודי כגון צבע נחושת או כחול לפתחי המיזוג והדקורציה. כמובן שגם נמצא תצוגה ייעודית לרכב חשמלי בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה ולרשות הנהג אפליקציה סלולרית לניהול הטעינה, איתור הרכב, הפעלה מרחוק של בקרת האקלים ועוד. התקנת מערכת ההנעה החשמלית צמצמה את נפח תא המטען בכמה עשרות ליטרים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.