לנד רובר דיסקברי ספורט החדש
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש - שדרוג משמעותי.
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש - שדרוג משמעותי.

לנד רובר דיסקברי ספורט זוכה בדגמי 2019 לשלל שדרוגים, כולל פלטפורמה חדשה, מערכת הנעה כפולה חדשה, תא נוסעים מודרני ומשודרג משמעותית ולתוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V.

 

כארבע וחצי שנים לאחר שהוצג לראשונה, לנד רובר מציגה את דגמי 2019 המחודשים של הדיסקברי ספורט, רכב הכביש-שטח 5-7 מושבים של לנד רובר, אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש ומודרני יותר ולתוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V.

העיצוב החיצוני של הדיסקברי ספורט זכה לעדכון קל יחסית השומר על המראה המוכר ורק מעניק לדגם מראה מודרני ועדכני יותר. בחזית נמצא עיצוב עדכני לפנסים הראשיים ולחתימת תאורת ה-LED בפנסים, נמצא עדכון קל לגריל הקדמי ולפגוש. מאחור נמצא עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים וכן עיצוב חדש לפגוש האחורי.

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש
פלטפורמה מעודכנת ועיצוב מודרני יותר.

למרות העיצוב הדומה, הדיסקברי ספורט מבוסס על הפלטפורמה החדשה של לנד רובר למנועים בהתקנה רוחבית, גרסה מעודכנת לפלטפורמת D8 שהוצגה לאחרונה עם הריינג' רובר איווק החדש. הפלטפורמה המעודכנת קשיחה יותר ב-13% מזו של הדגם היוצא וכוללת שדרוגים שלפי לנד רובר "תפחית את הרעשים והרעידות החודרים לתא הנוסעים".

 

שדרוג משמעותי יותר מהעיצוב החיצוני נמצא בתא הנוסעים אשר מציג עדכון טכנולוגי מקיף ועיצוב חדש לדשברוד - יישור קו עם דגמי לנד רובר העדכניים. הנהג ימצא עצמו מול גלגל ההגה החדש של לנד רובר עם משטחי מגע, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ואופציה לתצוגה עילית. בקונסולה המרכזית שעוצבה מחדש נמצא את מערכת המולטימדיה Touch Pro עם מסך מרכזי "10.25 ומתחתיו משטח מגע לשליטה על בקרת אקלים ומערכות נוספות. הקונסולה בין המושבים עוצבה גם היא מחדש ובתא האחסון הפתוח נמצא משטח טעינה אלחוטי.

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי משמעותי לתא הנוסעים.

בנוסף לכך נמצא מושבים חדשים המציעים נוחות משופרת, שורה אמצעית המחולקת ביחס של 40:20:40, אופציה לקיפול חשמלי של השורה השלישית ומראה מרכזית ClearSight עם מסך HD המציג בלחיצת כפתור תמונה חיה ממצלמה אחורית. לקוחות הדגם יוכלו לבחור בבד ריפוד חדש למושבים (Luxtex) העשוי מפוליאסטר ממוחזר ומומלץ להורים עם ילדים קטנים. כאופציה ניתן להוסיף את מערכת ClearSight Ground המאפשרת לנהג לראות במסך המרכזי "מכסה מנוע שקוף".

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש
מצלמה קדמית ואחורית למיקסום שדה הראייה.

בתחום ההנעה, הדיסקברי ספורט ממשיך עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו אינג'ניום, בנזין או דיזל, אך הפעם לקוחות הדגם יוכלו לבחור גם בתוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V MHEV חדשה אשר תוצע עם חלק מגרסאות המנועים. בהמשך, לנד רובר תוסיף להיצע גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

למעט דגם הדיזל הבסיסי D150, עם 150 כ"ס ו-38.7 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד, שאר הדגמים מצוידים בתיבת 9 הילוכים אוטומטית (מעודכנת) של ZF ובמערכת הנעה כפולה. היצע דגמי הבנזין כולל שלושה דגמים, עם או בלי מערכת MHEV, דגם P300 עם 300 כ"ס, דגם P250 עם 250 כ"ס ודגם P200 עם 200 כ"ס. היצע דגמי הדיזל כולל בנוסף לדגם D150 גם את דגם D180 עם 180 כ"ס ודגם D240 עם 240 כ"ס ו-51 קג"מ.

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש
תוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V.

מערכת ההנעה הכפולה שבדגם היא מדגם Terrain Response 2 העדכנית, אשר הוצגה עם האיוויק החדש ומאפשרת לנהג בחירה מבין מספר מצבי הנעה, כולל מצב אוטומטי ואפשרות לניתוק של הציר האחורי לטובת חיסכון בצריכת הדלק בזמן שיוט בכביש המהיר.

 

כל הדגמים מצוידים בבולמים אדפטיביים ומרווח גחון של 21.2 ס"מ מבטיח כי הדגם ישמור על יכולות השטח הגבוהות יחסית של הדגם. מידות הדגם לא השתנו, עם אורך של 4597 מ"מ ובסיס גלגלים של 2741 מ"מ. התכנון החדש של השורה השלישית והשנייה אפשרו ללנד רובר להגדיל את נפח תא המטען בדגם לנפח של 1179 (עד גובה הגג) ועד לנפח של 1794 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים.

כמו שאר דגמי לנד רובר העדכניים, הדגם מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.