קאדילק מרעננת את ה-XT5 עם עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג לתא הנוסעים כולל ממשק חדש לשליטה על המולטימדיה ומוסיפה מנוע 2.0 ליטר טורבו 240 כ"ס חדש ותיבת 9 הילוכים אוטו' לדגם.

 

קאדילק מעניקה לקרוסאובר הבינוני שלה XT5, זה המתחרה מול לקסוס NX, אודי Q5 ומרצדס GLC, מתיחת מקיפה לדגמי 2020. מתיחת הפנים ל- XT5 כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא הנוסעים איכותי יותר ומשודרג טכנולוגית ותוספת של מנוע 2.0 ליטר טורבו 240 כ"ס חדש להיצע עבור דגם כניסה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קאדילק XT5 שווק עד היום עם מנוע אחד בלבד, מנוע 3.6 ליטר V6 אטמוספרי עם 310 כ"ס ו-37.6 קג"מ. עם מתיחת הפנים לדגם קאדילק מוסיפה מנוע חדש אשר ישרת את דגמי הבסיס של ה-XT5, מדובר במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק מרבי של 240 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בין 1,500 ל-4,000 סל"ד. את תיבת השמונה הילוכים אוטו' של הדגם היוצא, מחליפה תיבת 9 הילוכים אוטו' עבור שני המנועים

 

קאדילק XT5 ספורט
קאדילק XT5 ספורט.

למעט העיצוב העדכני לגריל הקדמי, המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית שהוצגה עם ה-X4, תתקשו למצוא הבדלים בחזית המעודכנת לעומת הדגם הנוכחי. הפנסים הראשיים זכו לעדכון קל ויחידות התאורה הראשיות עודכנו לתאורת IntelliBeam LED כסטנדרט. מעבר לכך נוכל למצוא עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מאחור וכן עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. דגמי הבסיס שלא מצוידים בבולמים אדפטיביים זכו לכיול מתלים חדש המבטיח נוחות נסיעה משופרת.

 

עדכון לפנסים מאחור
עדכון לפנסים מאחור.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור בדגם SPORT עם שבכת רשת שחורה בגריל הקדמי, גימור בשחור מבריק למסגרת החלונות, פנסים אחוריים עם חופה שקופה וחישוקי "20 בעיצוב ייחודי כסטנדרט. דגם ספורט כולל בנוסף היגוי מהיר יותר, בולמים אדפטיביים ומערכת הנעה כפולה עם בקרת סבסוב אקטיבית.

בתא הנוסעים של ה-XT5 המחודש נוכל למצוא מסדר עדכונים. בין היתר נמצא אפשרויות חדשות לחומרי גימור ושילובי צבעים, עיצוב מעודכן לקונסולה בין המושבים, בידוד רעשים משופר, שבב NFC לצימוד מהיר של הסלולרי כמו ב-XT4, מערכת מולטימדיה "8 מעודכנת ומהירה יותר אותה ניתן לתפעל כעת גם באמצעות ממשק חדש עם כפתורים וחוגה בין המושבים הקדמיים.

 

2020 קאדילק XT5 תא הנוסעים
ממש שליטה חדש למולטימדיה וצימוד NFC מהיר.

בנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי מהיר (15W), שקעי USB-C לטעינה מהירה, מסך בעל רזולוציה גבוהה יותר למראה המרכזית מבוססת המצלמה, עדכון למושבים האחוריים ליפול נוח יותר ומערכת שמע משודרגת של BOSE. מערך הבטיחות של הדגם כולל מעתה זיהוי הולכי רגל גם בנסיעה לאחור, אופציה למערכת ראיית לילה ומערכת חניה אוטומטית משודרגת עם שליטה מלאה גם על הבלימה.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

ממש מעצבן את העין שמלפנים הם לא מחברים את היחידת תאורה העליונה והתחתונה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location