אקווינוקס החדש
אקווינוקס החדש בדגם RS
אקווינוקס החדש
אקווינוקס החדש בדגם RS

האקווינוקס המחודש זוכה לעיצוב מעודכן ומוצלח יותר וכן לרמת גימור RS ספורטיבית למראה.

 

שברולט חושפת בתערוכת שיקגו הקטנה את דגמי 2020 המחודשים של האקווינוקס. הדגמים המחודשים זכו למתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, רמת גימור RS ספורטיבית ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, כסטנדרט בכל רמות הגימור.

 

החזית החדשה, לחלוטין, של האקווינוקס מיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של שברולט אשר הוצגה עם הבלייזר או הטריילבלייזר החדשים, מה שמעניק לאקווינוקס מראה מוחצן ואגרסיבי יותר. הפנסים הראשיים החדשים והצרים מצוידים כעת בתאורת LED כסטנדרט.

 

שברולט אקווינוקס החדש 2020
שדרוג משמעותי לעיצוב החיצוני.

מאחור נמצא עיצוב חדש ומודרני לפנסים ולפגוש, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלמים את העדכון החיצוני המוצלח לדגם. כאשר תפתחו את דלת תא המטען, על הקרקע יוקרן לוגו שברולט, דבר שאנחנו בדרך כלל פוגשים עם פתיחת הדלתות ולא עם פתיחת תא המטען.

 

שברולט אקווינוקס החדש 2020
מולטימדיה עדכנית וגימור משודרג (רמת גימור RS).

כמו שאר דגמי הפנאי העדכניים של שברולט, גם האקווינוקס זוכה ברמת גימור RS המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר באמצעות השחרה של הגריל הקדמי, ומסגרת החלונות, שבכה שונה לגריל הקדמי, חישוקי גלגלים "19 בגימור שחור מבריק ובקיצור, יותר שחור ופחות כרום בוהק. בתא הנוסעים רמת הגימור RS מוסיפה תפירה באדום למושבים וגלגל ההגה, מסגרת אדומה לפתחי המיזוג ותאורה באדום בלוח המחוונים.

 

עדכון לפנסים מאחור.

מפרט הבטיחות בדגם הורחב וכולל, בין היתר: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת תזכורת לבדיקה של המושב האחורי, אור גבוה אוטומטי, מצלמת 360 מעלות ועוד.

 

מה שלא השתנה אלו יחידות ההנעה בדגם, כך שהאקווינוקס ממשיך עם מנוע ה-1.5 טורבו 170 כ"ס המוכר לנו מהדגם המשווק בישראל ומנוע ה-2.0 טורבו 252 כ"ס, שלא משווק בישראל. המנוע הראשון משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' כמו בדגם הנוכחי, המנוע השני כבר משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית. את שני המנועים ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.