2021 אופל קרוסלנד החדש
אופל קרוסלנד המחודש.
2021 אופל קרוסלנד החדש
אופל קרוסלנד המחודש.

אופל קרוסלנד היה הדגם הראשון של אופל להתבסס על מכלולים של פיג'ו (2008 דור קודם) לאחר שזו האחרונה רכשה את הבעלות על המותג מידי ג'נרל מוטורס. כעת, כשלוש וחצי שנים לאחר שהדגם הוצג לראשונה, אופל מציגה את דגמי 2021 המחודשים של הקרוסלנד שכמו שאר דגמי ה-SUV העדכניים של אופל זנח את התוספת X בשם הדגם.

 

אופל קרוסלנד המחודש לובש כעת את שפת העיצוב החדשה של אופל לראשונה עם המוקה 2021 החדש. הקרוסלנד המחודש לוקח מהמוקה לא רק את עיצוב החזית אלא גם את חישוקי הגלגלים. מהפרופיל ומאחור כבר אין שינוי של ממש לעומת הדגם היוצא, למעט השחרה קלה לפנסים מאחור, תוספת של פס קישוט בשחור מבריק בין הפנסים ושם הדגם עבר למרכז דלת תא המטען מתחת לאותו פס הקישוט החדש. רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם ברמת גימור GS ליין המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר.

 

2021 אופל קרוסלנד החדש
עדכון קל מאחור.

תא הנוסעים נותר ללא כל שינוי משמעותי למעט מערכת מולטימדיה עדכנית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ובאופל מציינים כי מושבים קדמיים חדשים יספקו נוחות משופרת. הדגם שומר על מושב אחורי מפוצלת הנע על מסילה באורך של 150 מ"מ, זו מאפשרת להגדיל את נפח תא המטען מ-410 ליטר ל-520 ליטר מבלי לקפל את המושבים מאחור.

 

2021 אופל קרוסלנד תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה.

היצע המנועים של הקרוסלנד יכלול את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו של פיג'ו בהספקים של 85 כ"ס (בגרסה אטמוספרית) או 130 כ"ס ומנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 110 או 120 כ"ס. אופל מציינת כי הדגם זכה לבולמים וקפיצים חדשים לשיפור הצד הדינמי יחד עם עדכון להיגוי לטובת משוב משופר לנהג. כמו בדגם היוצא ניתן לקבל את הדגם עם מערכת IntelliGrip המשנה את אופי פעולת בקרת האחיזה בכדי שהדגם יוכל להתמודד טוב יותר עם מגוון סוגי משטחים.

2021 אופל קרוסלנד

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.