כחמש שנים לאחר שהוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2015, יגואר מציג את דגמי 2021 המחודשים של ה- F פייס, הקרוסאובר הבכיר של יגואר המתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X3, מרצדס GLC, אודי Q5 ועוד. מתיחת הפנים ליגואר F PACE מקיפה במיוחד ומעבר לעיצוב מעודכן נמצא גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין ראשונה לדגם עם 404 כ"ס לצד מנועים חדשים, עדכון מקיף לתא הנוסעים ולמערכות הבטיחות המתקדמות בדגם. אם הדגם היוצא התקשה להתחרות מול השלישייה הגרמנית, זה החדש, על הנייר לפחות, כבר מציב להם אתגר.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יגואר F פייס זוכה להתעדכן בשפת העיצוב העדכנית של יגואר המעניקה לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר. החזית החדשה כולל פנסים ראשיים חדשים עם חתימת תאורה עדכנית בצורת האות J ועיצוב חדש לפגוש הקדמי המכיל גריל קדמי בעיצוב חדש. נוכל למצוא גם עיצוב חדש למכסה תא המנוע, לפנסים מאחור, לחישוקי הגלגלים, לפגוש האחורי ועוד.

 

2021 יגואר F PACE החדש
עיצוב מחדש לתא הנוסעים.

העדכון לעיצוב החיצוני נחמד, אך מה שיגואר עשתה עם תא הנוסעים זו כבר ממש אופרה אחרת שכן היא פשוט עיצבה ותכננה מחדש את כל תא הנוסעים, לא משהו שנהוג לפגוש במתיחת הפנים אך בהחלט מה שמקפיץ את הדגם כמה רמות מעלה. מעבר לעיצוב החדש והמרשים והשדרוג המקיף באיכות החומרים והגימור, יגואר ביצעה שדרוג טכנולוגי מקיף הכולל במרכזו את מערכת המולטימדיה החדשה של יגואר (Pivi Pro) הנשלטת דרך מסך מגע מרכזי קעור בגודל של 11.4" הצף במרכז הדשבורד. המערכת כוללת כל מה שאפשר לצפות לו ממערכת מודרנית, כולל חיבור שני מכשירים בו זמנית, אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי, חיבור קבוע לרשת האינטרנט לעדכונים אונליין ועוד.

 

2021 יגואר F PACE החדש תא הנוסעים
לוח מחוונים וחדש ונטישה של בורר ההילוכים הרוטורי.

אל מערכת המולטימדיה מתלווה לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם גרפיקה חדשה ותצוגה מתקדמת המאפשרת הצגה של מידע שונה ממערכת המולטימדיה בלוח המחוונים בצורה מפוצלת, כגון תצוגה של מערכת הניווט לצד השמע ובמרכז תצוגה מינימלית של הנתונים החשובים כגון מהירות, סל"ד, מצב הדלק ועוד. גלגל ההגה, החדש גם הוא, עושה שימוש במשטחי מגע במקום כפתורים פיזיים, נמצא גם מערך פיקוד חדש לבקרת האקלים, בורר הילוכים אלקטרוני חדש במקום זה הרוטורי, יותר תאי אחסון, מושבים חדשים עם חימום ואוורור, תאורת אווירה משודרגת ועוד. מערכת סינון רעשי כביש ומנוע אקטיבית חדשה תשדרג גם היא את האווירה בתא הנוסעים.

 

2021 יגואר F PACE החדש
שש יחידות הנעה חדשות.

שש יחידות הנעה מעודכנות ישווקו עם הדגם המחודש באירופה, כולן משודכות לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה. החידוש המשמעותי בתחום ההנעה היא כמובן יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין בדגם P400e. למערכת הספק כולל של 404 כ"ס ומומנט מרבי של 65.2 קג"מ המתקבלים משילוב של מנוע 2.0 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי בהספק של 141 כ"ס. השילוב הזה מאפשר לדגם P400e לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש 5.3 שניות.

 

דגם P400e מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 17.1kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש. את הסוללה ניתן לטעון גם באמצעות מטען מהיר DC בהספק של עד 32kW המאפשר טעינה של 0-80 אחוז מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות, מטען ביתי בהספק של 7kW יעשה זאת בזמן של שעה ו-40 דקות.

 

2021 יגואר F PACE החדש
לראשונה גם בדגם פלאג-אין P400e.

היצע מנועי הבנזין כולל בנוסף את מנוע ה- 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו (בטור) החדש עם מערכת מיקרו-היברדית 48V בהספקים של 340 כ"ס ו-48.9 קג"מ או 400 כ"ס ו-56 קג"מ - לגרסה החזקה יותר נתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות. מנוע חדש זה עושה שימוש בשני מגדשי טורבו, אחד מהם הוא מגדש טורבו חשמלי הפועל בטווח הנמוך של סיבובי המנוע. מנוע הבנזין הבסיסי הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 37.2 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.3 שניות. היצע מנועי הדיזל כולל שני מנועי 2.0 ליטר טורבו עם מערכת מיקרו-היברידית 48V בהספקים של 163 כ"ס או 204 כ"ס, מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל עם או בלי מערכת מיקרו-היברידית בהספק של 300 כ"ס.

יגואר מדווחת כי המתלים בדגם זכו לכיול מחדש וכך גם מערכת ההיגוי. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה חדש עם מספר מצבים לבחירת הנהג. מערכות הבטיחות בדגם עודכנו לדור האחרון.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

ממש ממש מרשים. עד היום לא התלהבתי מתאי הנוסעים של יגואר אבל זה? קפיצת מדרגה מרשימה מאוד.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location