פולקסווגן פולו 2021 החדשה
פולקסווגן פולו החדשה.
 פולקסווגן פולו 2021 החדשה
פולקסווגן פולו החדשה.

פולקסווגן חושפת היום (ד') את הפולו 2021 החדשה לאחר שזו זכתה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן עם אופציה לתאורה ראשית IQ Light מתקדמת, אופציה לחבילת עיצוב ספורטיבית R ליין לראשונה בדגם, מערכת מולטימדיה חדשה MIB3 בתא הנוסעים לצד מגוון שדרוגים נוספים.

 

את העיצוב הנחבא אל הכלים של הדגם היוצא מחליף עיצוב קצת "סוער" יותר, ביחס לפולקסווגן כמובן, שזכה להשראה רבה מהעיצוב של הגולף 8 החדשה. זה כולל פנסי חזית מעודכנים, LED כסטנדרט מעתה, עם חתימת תאורת יום חדשה יחד עם עיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי ועיצוב חדש לגריל. כאופציה, ניתן לקבל את הדגם גם עם תאורת IQ Light אדפטיבית המוסיפה גם פס תאורת LED לאורך הגריל הקדמי. יש לציין שמה שאתם רואים בתמונות אלו כמובן רמות הגימור הגבוהות ביותר של הדגם.

 

2021 פולקסווגן פולו R ליין
פולקסווגן פולו R ליין.

בנוסף לחזית החדשה נמצא מאחור פנסי שני חלקים בהשראת הפנסים של הגולף 8, עם תאורת LED כסטנדרט, ועל דלת תא המטען נמצא את לוגו פולקסווגן המעודכן ומתחתיו את הכיתוב פולו, גם זה בהשראת הגולף 8. את העדכון המקיף יחסית לעיצוב החיצוני משלימים פגוש אחורי חדש ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. הדגם בכחול בתמונות מצויד בחבילת R ליין הספורטיבית שכאמור מוצעת לראשונה בדגם ומעניקה לו עיצוב ספורטיבי יותר כסוג של דגם קישור ויזואלי לפולו GTI החדשה, שתוצג בשלב מאוחר יותר.

 

פולקסווגן פולו 2021 החדשה
עיצוב חדש לפנסים מאחור עם תאורת LED כסטנדרט.

בתא הנוסעים המעודכן של הפולו נמצא לא מעט שינויים בתחום הטכנולוגי. כל הדגמים מצוידים מעתה כסטנדרט בלוח מחוונים דיגיטלי "8 ומולטימדיה "6.5. ברמות הגימור הגבוהות יותר נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10.25 ומערכת מולטימדיה MIB3 מתקדמת עם מסך "8 הכוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. הדגמים המצוידים בבקרת אקלים מפוצלת זכו לממשק שליטה חדש מבוסס מגע שנלקח ישירות מהטיגואן המחודש וכן למשטח טעינה אלחוטי. בנוסף נמצא גלגל הגה מעודכן וכן אופציות חדשות לריפודי המושבים והגימור בתא הנוסעים. שקעי ה- USB שבדגם עודכנו לטייפ C וברמות הגימור הגבוהות נמצא שקע USB נוסף מתחת למשענת המרכזית. 

 

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי ומתבסס על מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים המוכר מהדגם הנוכחי, בגרסה אטמוספרית עם 80 כ"ס או בגרסת טורבו TSI בהספקים של 95 כ"ס או 110 כ"ס.

 

פולקסווגן פולו 2021 החדשה תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים.

גם מפרט הבטיחות בדגם שודרג עם תוספת של כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע שלצידו וברמות הגימור הגבוהות נוכל למצוא את מערכת Travel Assist שהיא בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת, עד למהירות של 210 קמ"ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם למצב התנועה ותוואי הנסיעה לפי מידע המתקבל מהמצלמה הקדמית ומערכת הניווט.

2021 פולקסווגן פולו

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.