2024 סיאט לאון החדשה
מנועים חדשים ומולטימדיה חדשה לדגמי 2024 של הלאון.
2024 סיאט לאון החדשה
מנועים חדשים ומולטימדיה חדשה לדגמי 2024 של הלאון.

קצת לאחר שקופרה חשפה את הלאון החדשה, שזכתה לעדכון מקיף למדי, סיאט חושפת את דגמי 2024 המחודשים של הלאון שאמנם לא זכו לעדכון ויזואלי חיצוני, למעט אופציה לפנסי LED Matrix, אך זכו למגוון שדרוגים אחרים כולל מנועים חדשים ומולטימדיה חדשה, שינויים אותם פגשנו בקופרה לאון החדשה. 

 

חלל תא הנוסעים שומר על המראה המוכר אך הוא זכה לשדרוג טכנולוגי עם תצוגה חדשה ללוח המחוונים דיגיטלי "10.25 ולמערכת מולטימדיה חדשה בגדלים של "10.4 כסטנדרט (במקום "8.4) אותה ניתן לשדרג למערכת "12.9 וזה לא רק שהמסכים גדולים יותר, זו מערכת מתקדמת יותר עם ממשק גרפי חדש, עדכוני OTA, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד.  משטח הטעינה האלחוטי בהספק של 15W שודרג והוא כולל אוורור לשיפור נצילות הטעינה. 

 

2024 סיאט לאון החדשה
מולטימדיה חדשה.

בתחום הנעה, דגמי 2024 המעודכנים של הלאון מחליפים את מנוע ה-1.0 ליטר טורבו במנוע 1.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ - תוספת של 5 כ"ס ו-2 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. 

 

את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו נית כעת לקבל בגרסה עם סיוע חשמלי eTSI בהספקים של 115 כ"ס או 150 כ"ס עם סיוע חשמלי 48V המאפשר כיבוי ממושך יחסית של מנוע הבנזין בשיוט או בגלישה לעצירה. גרסה זו תשווק עם תיבת 7 הילוכים DSG בלבד. חובבי הדיזל יוכלו לבחור במנוע 2.0 ליטר TDI בהספק של 115 כ"ס. 

 

סיאט לאון 2024
ממשק גרפי חדש גם ללוח המחוונים.

הלאון כבר לא תשווק יותר עם מנוע 2.0 ליטר טורבו, במקום זה הגרסה הבכירה של הלאון תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין e-Hybrid חדשה עם 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ המבוססת על מנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ומנוע חשמלי 115 כ"ס. המערכת הזו מצוידת בסוללה גדולה יותר משמעותית מזו של המערכת הקודם ועם קיבולת של 19.7kWh הלאון פלאג-אין תוכל לנסוע על בסיס המנוע החשמלי בלבד למרחק של כ-100 ק"מ. את הסוללה ניתן להטעין באמצעות מטען ביתי 11kW או מטען מהיר 50kW. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.