2024 קופרה פורמנטור החדש
קופרה פורמנטור החדש.
2024 קופרה פורמנטור החדש
קופרה פורמנטור החדש.

קופרה חושפת את דגמי 2024 המחודשים של הפורמנטור והלאון אשר זכו למתיחת פנים שעיקרה, יישור קו עם עם שפת העיצוב החדשה של קופרה אותה פגשנו לראשונה ב- טווסקאן החשמלי, שפת עיצוב ייחודית לקופרה היוצרת בידול ברור משמעותי יותר מדגמי סיאט, עליהם חלק מדגמי קופרה עדיין מבוססים. 

 

הפורמנטור 2024 החדש זוכה ליחידות התאורה החדשות של קופרה (matrix LED) ולפגוש קדמי בעיצוב חדש לחלוטין, אגרסיבי במיוחד למראה ושונה מהותית מזה של הפורמנטור הנוכחי שלהזכירכם, הוא הדגם העצמאי הראשון של קופרה. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש בסגנון דומה לזה הקדמי ועיצוב חדש ומודרני יותר ליחידת התאורה שבמרכזה נמצא סמל קופרה מואר. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר גדול יותר של צבעים למרכב משלימים את העדכון החיצוני המקיף לדגמי 2024 של הפורמנטור. 

 

2024 קופרה לאון החדשה
קופרה לאון החדשה.

בחלל תא הנוסעים, העיצוב המוכר של הדגם הנוכחי נשמר אך נמצא כעת את מערכת המולטימדיה "12.9 החדשה של קופרה הכוללת גם ממשק גרפי חדש, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד. בנוסף נמצא מערכת שמע חדשה עם 12 רמקולים שפותחה במשותף עם Sennheiser, עיצובים חדשים למושבים ומשטח טעינה אלחוטי חדש בהספק של 15W. 

 

2024 קופרה פורמנטור ולאון תא הנוסעים החדש
מולטימדיה חדשה ומספר סגנונות עיצוב לבחירה.

את חלל תא הנוסעים ניתן לקבל בשלושה סגנונות עיצוב שונים כאשר בכל אחד נמצא שילובי צבעים שונים, גימורים שונים וריפודים שונים היוצרים אווירה שונה בחלל תא הנוסעים. את אותם השינויים והעדכונים הויזואליים המקיפים, נמצא גם בקופרה לאון ובקופרה לאון ספורט-טורר. 

 

בתחום ההנעה, דגמי ה- VZ הבכירים של הקופרה לאון ספורט-טורר והפורמנטור זכו למנוע 2.0 ליטר טורבו מעודכן, המוכר לנו מאודי S3 והגולף R, בהספק מרבי של 333 כ"ס זאת לעומת 310 כ"ס בדגם הנוכחי. דגמים אלו זכו בנוסף למערכת בלימה משודרגת מבית Akebono היפנית. מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס הבסיסי של הדגם ישווק מעתה עם אופציה לסיוע חשמלי קל 48V, הקופרה לאון VZ ממשיכה עם אותו מנוע 2.0 טורבו 300 כ"ס ובאירופה, ישנה גם אופציה למנוע דיזל.

 

2024 קופרה פורמנטור החדש
קופרה פורמנטור החדש.

בנוסף לכך נמצא גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין e-Hybrid חדשה המבוססת כעת על מנוע 1.5 טורבו במקום 1.4 טורבו. בגרסאות e-Hybrid הרגילות למערכת הספק משולב של 204 כ"ס, כמו בדגם הנוכחי, ובגרסאות הביצועים e-Hybrid VZ למערכת הספק משולבת של 272 כ"ס, זאת לעומת 245 כ"ס בדגם הנוכחי. בנוסך לכך נמצא גם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 19.7kWh, במקום 12.8kWh, שתאפשר לדגמים טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-100 ק"מ וטעינה מהירה בהספק של 50kW. 

2024 קופרה פורמנטור

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 19

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.