מרצדס E קלאס המחודשת 2020
מרצדס E קלאס המחודשת תוצג בז'נבה.
מרצדס E קלאס המחודשת 2020
מרצדס E קלאס המחודשת תוצג בז'נבה.

מרצדס תחשוף בז'נבה את דגמי 2020 המחודשים של ה-E קלאס, עם מנועים חדשים, דגמי פלאג-אין עם טווח חשמלי ארוך יותר, מערכת MBUX עדכנית ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כארבע שנים לאחר שחשפה לראשונה את הדור החמישי של ה-E קלאס, מרצדס תחשוף בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2020) מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, מגוון שדרוגים בתא הנוסעים, חלקם כמובן טכנולוגיים, מערכות בטיחות מתקדמות חדשות יחד עם מספר מנועים חדשים, כולל דגם פלאג-אין משודרג.

 

חיצונית, את החזית האלגנטית יחסית של הדגם תחליף חזית במראה ספורטיבי יותר בהשראת העיצוב של ה-CLS, זה כולל מכסה מנוע חדש עם תפיחות אגרסיביות, פנסים צרים יותר עם חתימת התאורה החדשה של מרצדס, פגוש קדמי עם כונס אוויר בולט בתחתיתו וגריל צר אך רחב יותר. גם מאחור נפגוש פנסים חדשים וצרים יותר יחד עם נגיעות עיצוב קלות בפגוש האחורי.

 

2020 מרצדסז E קלאס המחודשת תא הנוסעים
גלגל הגה חדש ומערכת MBUX.

בתא הנוסעים לא נפגוש שינויים מרחיקי לכת. מה שכן נמצא זו מראה מרכזית חסרת מראה, אפשרויות חדשות לגימור וגלגל הגה חדש עם מערך כפתורים חדש לחלוטין עבור מרצדס. את גלגל ההגה הזה נמצא בהמשך גם ב-S קלאס החדשה וכמובן בשאר דגמי מרצדס, כאשר אלו יזכו לעדכון. מערכת המולטימדיה, עם מסך "10.25 או "12.3, עודכנה לדור האחרון של מערכת MBUX ובין המושבים הותקן ממשק שליטה חדש על מערכת המולטימדיה הכולל משטח מגע חדשה המאפשר שליטה על מערכת המולטימדיה, בנוסף לשליטה באמצעות מחוות ידיים, גלגל ההגה ושליטה קולית טבעית.

 

מרצדס E קלאס המחודשת 2020
עדכון לפנסים מאחור.

דגמי הבסיס של מרצדס E קלאס המחודשת יעשו שימוש במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש לחלוטין (M254), זה מנוע שפותח במרצדס בכדי לעמוד בתקן EU7, תקן שיכנס לתוקפו רכב באמצע העשור הנוכחי כך שמדובר במנוע מתקדם במיוחד בכל הקשור בצריכת דלק ופליטת מזהמים. המנוע הזה, אותו נמצא בהמשך בדגמים רבים של מרצדס, ישווק גם בגרסה מיקרו-היברידית 48V וכחלק ממערכת היברידית פלאג-אין.

 

מרצדס E קלאס המחודשת 2020
עיצוב דינאמי יותר לחזית.

מנוע נוסף בדגם המחודש הוא מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 367 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ הנעזר במערכת מיקרו-היברידית בהספק של 21 כ"ס ו-18.2 קג"מ. מנוע זה ישרת את דגם E450 4Matic הבכיר. דגם הפלאג-אין דיזל E300de יעשה שימוש בסוללת ליתיום-יון גדולה יותר אשר תאפשר לדגם טווח נסיעה גדול יותר של מעל ל-50 ק"מ.

מערך החיישנים והמצלמות ברכב זכה לשדרוג כך שלפי מרצדס, לדגם יהיו כעת יכולות אוטונומיות ברמה 2 יחד עם פרוטוקול תקשורת V2X המאפשר תקשורת בין הרכב לרכבים אחרים או תשתיות, כגון רמזורים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.