מיני JCW GP
מיני JCW GP.
מיני JCW GP
מיני JCW GP.

דלק מוטורס, יבואנית דגמי מיני ב.מ.וו בישראל, מכריזה על הגעתה של מיני JCW GP לישראל ומתוך מהדורה מוגבלת של 3,000 יחידות מהדגם אשר ישווקו בכל העולם, 4 יחידות מיועדות לשוק המקומי שלנו במחיר של 399 אלף שקל.

 

מיני JCW GP היא גרסה קיצונית במיוחד למיני האצ'בק המיועדת בעיקר למי שרוצה לבלות עם הדגם בימי מסלול. בחזית נמצא את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש של ב.מ.וו המשרת גם את דגם M135i החדש, הספק מרבי של 306 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ המתקבל בין 1,750-4,500 סל"ד. המנוע משודך תיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. התוצאה בקו ישר היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות (לעומת 6.1 שניות במיני JCW הרגילה) ומהירות מרבית של 265 קמ"ש.

 

מיני JCW GP
קיצונית ולא רק במראה.

אבל כוח זה ממש רק חצי הסיפור בדגם הזה שכן כמעט כל דבר המשפיע על התנהגות הרכב והיכולות הדינמיות זכה להתייחסות. מערכת השימון של המנוע שודרגה כך שבשום מצב בנהיגת מסלול קיצונית המנוע לא יגיע למצב של "הרעבת שמן", מפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב ומערכת פליטה ייעודית הותקנה בדגם בכדי לשפר את תגובת המנוע וגם בכדי לייצר חתימת סאונד ייחודית של "מכונית מסלול".

 

מיני JCW GP
רק שני מושבים להפחתת משקל.

בנוסף, חלקי מתלה רבים הוחלפו בכדי לחזק ולשנות את גיאומטריית המתלים לכזו קיצונית יותר והתוצאה היא הנמכת מרכב של 10 מ"מ לעומת מיני JCW הרגילה. מערכת בלימה משודרגת עם 4 בוכנות מלפנים וצלחות קדמיות בקוטר של 360 מ"מ מחליפה את מערכת הבלימה הרגילה ובכל פינות הרכב נמצא חישוקי "18 קלים הנועלים צמיגי Hankook Ventus S1 evo Z בגרסה מיוחדת לדגם.

 

מיני JCW GP
כל פסיק ברכב שודרג לטובות היכולות הדינמיות.

בתא הנוסעים נמצא שהמושבים האחוריים הוסרו, לטובת הפחתת משקל כולל של 85 ק"ג, ובמקומם נמצא מוט חיזוק המצטרף אל חיזוקי שלדה נוספים כגון גשר בתא המנוע ועוד. את המושב והנוסע שלצידו יארחו מושבי באקט אחוזים ולוח מחוונים דיגיטלי קטן יספק לנהג את כל המידע שהוא צריך.

המראה החיצוני הקרבי נועד לשרת לא רק את העין, הכנף הענקית מאחור מאפשרת להגדיל את כוח ההצמדה מאחור במהירויות גבוהות וחלקי הקרבון הבולטים סביב בתי הגלגלים נועדו לארח את מספק הסרנים המוגדל ולשפר בנוסף את זרימת האוויר סביב הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.