גרסת הסטיישן של סיאט לאון החדשה, הלאון ST עם נפח תא מטען של 587 ליטר, תושק בקרוב בישראל.

2014 סיאט לאון סטיישן ST

סיאט ישראל, תחל בקרוב בשיווקה של סיאט לאון ST, גרסת הסטיישן של הלאון החדשה אשר הוצגה לראשונה בעולם בחודש יולי אשתקד. הלאון ST תצטרף בישראל אל הלאון האצ'בק 5D והלאון SC (שלוש דלתות) המשווקות כאן מזה כשנה. אל השלישייה הזו תצטרף בהמשך גם גרסת הביצועים של הדגם – סיאט לאון קופרה 2014 החדשה אשר הוצגה בתחילת השנה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סיאט לאון סטיישן ארוכה יותר בכ-28 ס"מ מגרסת החמש דלתות האצ'בק, וזאת בכדי שתוכל להציע תא מטען בנפח של 587 ליטר לעומת נפח של 380 ליטר בלבד בגרסת החמש דלתות. עם קיפול המושבים, מתקבל נפח הטענה של 1,470 ליטר. תא המטען כולל מדף ניתק המאפשר להגדיל את נפח תא המטען, שקע 12V, תאי אחסון, וילון אינטגרלי ו-ווים לתליית שקיות.

 

הלאון ST צפויה להיות משווקת בישראל עם מנוע 1.2TSI ותיבת DSG-7 וברמת גימור דומה לרמת הגימור Style של הלאון חמש דלתות (בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה, שליטה מההגה על השמע והטלפון, בקרת שיוט ועוד). כמכונית הפונה בעיקר לשוק הפרטי, סביר להניח שהדגם יוצע גם עם מנועים נוספים כגון 1.4TSI עם 140 כ"ס ואף 1.8TSI עם 180 כ"ס.

 

מחיר? כמשפחתית עם התמחור הכדאי ביותר בישראל כאשר משווים אבזור, איכות כוללת ומנועים, גם הלאון ST צפויה להציג מחיר תחרותי במיוחד. ניחוש מושכל? 125,400 שקל שהם תוספת של 2,000 שקל לעומת גרסת החמש דלתות.

 

סיאט לאון החדשה – מבחן דרכים.

 

יש לציין שבמציאות, הלאון ST מרשימה למדי למראה (יותר מגרסת החמש דלתות) והיא ללא ספק מתחרה מובילה על תואר המשפחתית סטיישן הנאה ביותר בישראל.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

אם מדובר ב-2000 ש"ח יותר מהרגיל כולל המולטימדיה זה ללא ספק משתלם מאוד!

This comment was minimized by the moderator on the site

אין לה יתרונות רבים על הפוקוס, קצת יותר חסכונית בדלק

This comment was minimized by the moderator on the site

כנראה לא נהגת על טורבו..

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location