חטיבת AMG של מרצדס, חושפת את גרסאות הביצועים של מכונית הסאלון E קלאס: E63 AMG והגרסה החזקה יותר E63 S AMG. שני הדגמים מצוידים במנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו החדש של מרצדס, בתיבת 9 הילוכים MCT והנעה כפולה 4MATIC +.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מנוע ה-4.0 ליטר V8, המחליף את מנוע ה-5.5 ליטר V8 טווין טורבו של הדגם היוצא, מייצר בדגם הבסיס הספק מרבי של 563 כ"ס בין 5,750 ל-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין 2,250 ל-5,000 סל"ד. בדגם ה- S ההספק המרבי עומד על 603 כ"ס באותו טווח סל"ד והמומנט המרבי על 86.6 קג"מ בין 2,500- 4,500 סל"ד. לעומת הדגם היוצא, מדובר בתוספת של 15 ו-30 כ"ס בהתאמה.

 

תחנת הכוח המרשימה הזו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות בדגם הבסיס ולנתון של 3.4 שניות בדגם ה- S הבכיר. בשני הדגמים המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש, תוספת של "חבילת נהג" תעלה את המגבלה ל-300 קמ"ש – בדגם E63 S בלבד.

 

במידה ואתם לא ממהרים לשום מקום, המנוע מסוגל לעבוד על 4 צילינדרים בלבד כאשר התיבה במצב "קומפורט" והסל"ד עומד על בין 1,000 ל-3,250 סל"ד. בנוסף לכך, התיבה כוללת במצב "קומפורט" פונקציית שיוט המנתקת את המנוע מהתיבה במהירויות של 60-160 קמ"ש.

 

2017 מרצדס E63 AMG תא הנוסעים
תא נוסעים באווירת ביצועים.

הדגם אמנם לא משווק עם הנעה אחורית בלבד, אך במרצדס מציינים כי מערכת ההנעה הכפולה – בדגם E63 S בלבד - מצוידת בדריפט מוד, מצב המעביר את כל הכוח אל הגלגלים האחוריים. מצב זה זמין רק כאשר בורר מצבי הנהיגה על מצב "RACE”, בקרת היציבות מנותקת ותיבת ההילוכים נמצאת במצב ידני. דגם ה- E63 S לא כולל רק מנוע חזק יותר, אלא גם דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, לעומת מכני רגיל, והמנוע יושב על תושבות אקטיביות.

 

מרצדס תציג את ה- E63 AMF החדשה בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, השיווק באירופה יחל בחודש מרץ 2017.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location