כאשר ב.מ.וו סיפקה לנו הצצה ראשונה אל דגמי M3 ו-M4 החדשים (G80/G82ׂ) היא דאגה להסוות היטב את עיצוב הגריל הקדמי של הדגמים. במקרה של ה-M4 זה היה ברור שהיא תקבל את הגריל האנכי מעורר המחלוקת של סדרה 4 החדשה אך במקרה של ה-M3 החדשה אנחנו מגלים כעת (בזכות הפורום bimmerpost) כי גם היא נושאת את הגריל של ה-M4.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו כל דגמי M האחרונים בתחתית הפגוש האחורי נמצא שני זוגות של סופיות אגזוז בולטות כאשר דגמי הקומפטישן מוסיפים סוג של דיפיוזר בין הסופיות שלא נמצא ב-M3 הרגילה.

 

M3 החדשה
M3 החדשה.

ב.מ.וו כבר סיפרה לנו כי בשני הדגמים נוכל למצוא את מנוע S58 החדש של חטיבת M המחליף את מנוע ה-S55 של הדגם היוצא. מנוע S58 הוצג לראשונה בדגמי X4M ו-X3M אשתקד והוא ישרת בנוסף ל-M3 ו-M4 גם את ה-M2 הבאה.

מדובר במנוע שישה צילינדרים בטור בנפח של 3.0 ליטר שבסיוע של שני מגדשי טורבו מייצר הספק מרבי של 480 כ"ס בין 2,600 ל-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 61 קג"מ בין 2,600-5,950 סל"ד או הספק מרבי של 510 כ"ס בדגם M3 קומפטישן המשודרג. רק לשם ההשוואה, אפילו M3 CS הקיצונית הציעה רק 460 כ"ס, כך שמדובר בשדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא.

 

M3 החדשה
M3 החדשה.

את תיבת השבעה הילוכים M-DCT כפולת המצמדים מחליפה הפעם תיבת ה-8 הילוכים המצוינת של ב.מ.וו ולראשונה עבור הדגם, הלקוחות יוכלו לבחור באופציה של הנעה כפולה xDrive מתקדמת כמו ב-M5 למי שמחפש תשובה לדגמי RS5 או RS4 של אודי. את דגם הבסיס ניתן בנוסף לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית לחווית נהיגה טהורה יותר, גם אם קצת פחות מהירה.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location