ב.מ.וו חשפה הערב רשמית את סדרה 4 קופה החדשה (G22), דור שני למכונית הקופה של ב.מ.וו המבוססת על סדרה 3 ומתחרה מול מרצדס C קלאס קופה ואודי A5. בהמשך, סדרה 4 החדשה תוצג גם במרכב קבריולט (G23), הפעם עם גג רך קל משקל, וכן בדגם גראן קופה (G24) כגרסת 4 דלתות לדגם המתחרה מול דגמים כגון אודי A5 ספורטבק.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כן, יש לה גריל כליות ענק ואנכי כמו בכל דגמי העבר של המותג ויותר לא נדון בעיצוב הגריל מעורר המחלוקת כי מעבר לו, יש כאן מכונית קופה מלוטשת שלא מעט חובבי נהיגה אמריקאים ממתינים לה. אז מעבר לגריל הבולט יש כאן קווי עיצוב קלאסיים של ב.מ.וו מודרנית, קצת חטובה יותר מהדגם הנוכחי ובעיקר מודרנית יותר למראה בזכות יחידות תאורה חדשות, תאורת LED מלאה, עם חתימת התאורה העדכנית של ב.מ.וו. את הפנסים הראשיים ניתן לשדרג לתאורת הלייזר האדפטיבית והמתקדמת של ב.מ.וו. הדגם בלבן הוא מה שתפגשו ברוב המקרים, דגם M440i הוא הדגם בכחול עם חבילת M Sport מלאה.

בתא הנוסעים כבר אין הפתעות כלל שכן הוא זהה למוכר לנו מסדרה 3 החדשה. מה שכן תקבלו כסטנדרט אלו מושבי ספורט חדשים, גלגל הגה מעודכן במעט ובידוד רעשים משופר גם בזכות שימוש בזכוכית אקוסטית. בנוסף, מערכת Live Cockpit Plus מוצעת כסטנדרט עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומולטימדיה "8.8 או "10.25 וכאופציה ניתן להוסיף תצוגה עילית מתקדמת ותצוגת 3D של סביבת הרכב במסך המרכזי או בלוח המחוונים. מערכת המולטימדיה כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי בחיבור אלחוטי, לצד שלל שירותי רשת שונים שלא רלוונטיים לישראל ועדכונים OTA למערכת המולטימדיה.

 

2021 ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה
בגרסאות הרגילות הגריל מקבל משמעות גדולה יותר.

גם בתחום ההנעה אין הפתעות כאשר סדרה 4 קופה החדשה תשווק עם המנועים המוכרים לנו מסדרה 3, החל מדגם 420i קופה עם מנוע 2.0 טורבו 184 כ"ס ו-30.6 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-7.5 שניות), דגם 430i קופה, הזמין גם עם הנעה כפולה xDrive, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס ו-40.8 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.8 שניות) ודגם הבנזין הבכיר, עד להגעת ה-M4, יהיה דגם M440i xDrive עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 374 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1,900-5,000 סל"ד (0-100 קמ"ש ב-4.5 שניות). דגם זה נעזר במערכת מיקרו היברידית 48V המוסיפה 11 כ"ס בעת הצורך.

 

2021 ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה
מאחור אין מחלוקת על העיצוב.

היצע מנועי הדיזל, שכולו כולל מנועים העושים שימוש במערכת מיקרו-היברידית 48V, כולל את דגם 420d קופה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 190 כ"ס (ניתן לקבל גם בדגם הנעה כפולה xDrive), דגם 430d xDrive קופה עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל 286 כ"ס ודגם M440d xDrive קופה עם 340 כ"ס ו-71.3 קג"מ המספיקים לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות.

 

בהמשך אנחנו צפוים לפגוש גרסאות הנעה נוספות, כולל דגם היברידי פלאג-אין 430e עם אותה יחידת הנעה של סדרה 3 בדגם 330e המוכר וכמובן, דגם M4 קופה מלא עם הספק הצפוי לעמוד על כ-500 כ"ס. 

 

2021 ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה תא הנוסעים
זהה למוכר לנו מסדרה 3.

כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו'. דגמי M Sport מצוידים בתיבה עם כיול אגרסיבי יותר (אופציה בשאר הדגמים) הכוללת העברת הילוכים מהירה יותר, בקרת יציאה מהמקום ומצב נהיגה נוסף הנקרא כעת SPRINT במקום SPORTּ PLUS בעבר, מצב המבטל את בקרת המשיכה ובקרת יציבות המתערבת רק במקרי קיצון. את בקרת היציבות ניתן כמובן לבטל לחלוטין, אבל באמת לחלוטין. ב.מ.וו מוסיפה חבילה חדשה הנקראת M Sport Pro הכוללת תיבת הילוכים ספורט, חישוקי M בקוטר "19 וסאונד מזויף של מערכת הפליטה דרך הרמקולים בתא הנוסעים.

 

2021 ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה
ספורטיבית יותר מסדרה 3.

סדרה 4 קופה החדשה מבוססת כמו דגמים אחרים רבים של ב.מ.וו על פלטפורמת CLAR, פלטפורמה המשולבת פלדה עם המון אלומיניום ובחלק מהדגמים גם חיזוקי קרבון. עם אורך של 4,768 מ"מ, רוחב של 1,852 מ"מ, גובה של 1,383 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,851 מ"מ, סדרה 4 קופה החדשה גדולה משמעותית מהדגם היוצא עם תוספת של 41 מ"מ לבסיס הגלגלים, 130 מ"מ לאורך ו-27 מ"מ לרוחב. חלוקת המשקל נותרה על יחס אידיאלי של 50:50 והעיצוב החדש אפשר להפחית את מקדם הגג ל-0.25cd. לדגם נפח תא מטען שימושי של 440 ליטר וספסל אחורי אותו ניתן לקפל ביחס של 40:20:40.

 

2021 ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה
סדרה 4 החדשה.

סדרה 4 היא לא רק גרסת קופה לסדרה 3 אלא גם גרסה ספורטיבית יותר הפונה אל חובבי הנהיגה. לעומת סדרה 3 סדרה 4 כולל שלל חיזוקי שלדה ומתלים, מפסק סרן אחורי רחב יותר ב-23 מ"מ ובכל פינות הרכב נמצא את הבולמים החדשים של ב.מ.וו בכיול ספורטיבי יותר לעומת סדרה 3 (כולל מוטות מייצבים וקפיצים קשיחים יותר) המנמיכים את המרכב ב- 10 מ"מ לעומת סדרה 3 כך שמרכז הכובד נמוך יותר ב-21 מ"מ. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג למתלי M Sport קשיחים יותר הכוללים הנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ או למערכת בולמים אדפטיבית Adaptive M נשלטים אלקטרונית. לכל זה ניתן להוסיף מערכת בלימה משודרגת M Sport עם קליפרים בצבע כחול או אדום ודיפרנציאל M Sport אחורי. חלקי M Performance רבים יהיו זמינים ללקוחות כבר משלב ההשקה.

כמובן שנמצא בדגם גם שפע מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית נתמכת מצלמה ומערכת ניווט, בלימה אוטונומית הכוללת תנועה חוצה, היגוי אקטיבי לתמיכה במעבר אוטונומי של נתיב וסיוע בעת תמרון חירום, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית מתקדמת הכוללת זיכרון של עשרות המטרים האחרונים של הנסיעה ובלחיצת כפתור הרכב יסע אוטונומית לאחור באותו הנתיב בדיוק.

 

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

חבל שאי אפשר לקנות ,בגלל מחירים הזויים של היבואן בארץ

This comment was minimized by the moderator on the site

יפה מאוד, רכב עם גריל בצורה של תחת

This comment was minimized by the moderator on the site

גועל נפש של טמבון קידמי מזכיר את הרנו פלואנס מקדימה

This comment was minimized by the moderator on the site

מושלמת

This comment was minimized by the moderator on the site

הכל טוב ויפה בצילומי תדמית ובפרקים של טופ גיר, אבל אלה מכוניות שדורשות תחזוקה הדוקה והאמינות של המנועים שלהם זוועה.

This comment was minimized by the moderator on the site

למגיב דויד זה לא היבואן זה 83%מס בתוספת 17% מע"מ ולקינוח20% מס יוקרה היבואן חזיר אבל קטן גם אם תיבא בעצמך יבוא אישי זה יהיה יקר המיסוי הגבוה בעולם רוצים שנסע על על עגלות ונשלם יקר

This comment was minimized by the moderator on the site

הרכב מגיע עם תחתונים? ואם לא, איזה מידה הוא צריך?

This comment was minimized by the moderator on the site

מי שיראה אותו יוצא מהחניה בבוקר יצטרך להחליף תחתונים...

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location