2019 ב.מ.וו X4M
ב.מ.וו X4M.
2019 ב.מ.וו X4M
ב.מ.וו X4M.

ב.מ.וו מציגה את דגמי הביצועים של ה-X3 וה-X4 החדשים, X3 M ו- X4 M בהתאמה. בחזית הדגמים נמצא מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין- טורבו חדש בהספק מרבי של 480 כ״ס ומומנט מרבי של 61 קג״מ. לקוחות הדגמים יוכלו לשדרג לחבילת קומפטישן (Competition) המשדרגת את ההספק המרבי ל-510 כ״ס.

 

בכל הגרסאות נמצא תיבת 8 הילוכים אוטומטית M Steptronic, דיפרנציאל M אקטיבי ומערכת הנעה כפולה M xDrive אשר הוצגה עם ה-M5. תחנת הכוח הזו מאיצה את הדגמים מעמידה ל-100 קמ״שׁ בזמן של 4.2 שניות, 4.1 שניות עם חבילת קומפטישן. המהירות המרבית, עם חבילת קומפטישן, עומדת על 280 קמ״ש.

 

2019 ב.מ.וו X3M
ב.מ.וו X3M.

לעומת הגרסאות הרגילות של הדגמים, דגמי X4M ו-X3M זכו למספר שדרוגים בכדי לתמוך ביכולות של יחידת ההנעה, כולל התקנה של תותבים משודרגים, כיול שונה למתלים ובולמים אדפטיביים בכיול קשיח יותר, הנמכת מרכב, מוטות מייצבים עבים יותר וחיזוקי שלדה ומתלים שונים. בנוסף נמצא מערכת היגוי M Servotronic ומערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום גדולות יותר.

 

2019 ב.מ.וו X3M
חישוקי 21 אינץ בדגמי קומפקטישן

בצד הוויזואלי נמצא גריל מושחר, עיצוב אגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור, מראות בשחור, חצאיות צד, קליפרים בכחול M, ספוילר M וחישוקי ״20 בעיצוב ייחודי. דגמי Competition כוללים גימור חיצוני בשחור מבריק, חישוק ״21 ומערכת פליטה M Sport עם סופיות כרום מושחרות. לקוחות אשר יחשקו בשדרוג וויזואלי נוסף, יוכלו לבחור בחבילת הקרבון M Carbon היקרה.

 

2019 ב.מ.וו X3M תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט, גימור באלומיניום וקרבון, גלגל הגה M עם כפתורים ייעודיים לשינוי מהיר של בורר מצבי הנהיגה, עיצוב ייחודי למוט ההילוכים ותצוגה ייחודית בלוח המחוונים ובמסך המרכזי. דגמי הקומפטישן כוללים בנוסף מושבי M Sport בריפוד עור Merino.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.