סובארו אימפרזה החדשה תצויד במנוע בוקסר חדש בנפח 1.6 ליטר אשר יחליף את מנוע ה-1.5 ליטר הנוכחי.

סובארו אימפרזה החדשה

שיווקה של סובארו אימפרזה החדשה בישראל ובשאר העולם, נדחה בכחצי שנה בשל רעידת האדמה ואסון הצונאמי ביפן. איפרזה החדשה תשווק/תיחשף רשמית ביפן בסוף חודש נובמבר בתערוכת הרכב של טוקיו בגרסה המקומית אשר תקרא אימפרזה G4 לסדאן ואימפרזה ספורט לדגם ה-האצ'בק.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בישראל, תחילת השיווק של איפרזה החדשה צפוי להיות בחודש דצמבר הקרוב ולכל המאוחר בחודש ינואר 2012. סובארו אימפרזה החדשה תשווק עם מנוע 1.6 ליטר בוקסר חדש לחלוטין אשר יחליף את מנוע ה-1.5 ליטר המשרת את ה-B3 הנוכחית (105 כ”ס ו-14.5 קג”מ). מנוע ה-1.6 ליטר החדש בעל הספק של 115 כ"ס ו-15.08 קג"מ אשר ישודך לתיבת הילוכים CVT רציפה במקום תיבת ארבע ההילוכים האוטומטית. מנוע זה יציע בעיקר שיפור בצריכת הדלק הצפויה לעמוד על כ-17 ק"מ לליטר והביצועים יעמדו על כ-12 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש (נתוני צריכת הדלק והביצועים הם הערכה ביחס לנתוני סובארו XV החדש).

 

מנוע נוסף איתו תוצע האימפרזה החדשה זה מנוע 2.0 ליטר אשר הנתונים המלאים שלו כבר נחשפו בעבר: הספק של 150 כ"ס מומנט של20 קג"מ. עם מנוע זה ותיבת הילוכים CVT רציפה תציע האימפרזה החדשה צריכת דלק של כ-14.5 ק"מ לליטר עם שיפור קל בביצועים לעומת הדגם הקודם עם 9.8 שניות ל-100 קמ"ש. דגם זה יוצע עם הנעה כפולה ואילו דגם ה-1.6 ליטר עם הנעה קדמית בלבד או כפולה.

 

תזכורת: לסובארו אימפרזה החדשה מידות הדומות לאלו של ה-B3 הנוכחית עם 4,580 מ"מ אורך לסדאן (זהה לנוכחית) ו-4,414 מ"מ לגרסת הסטיישן / 5 דלתות. בסיס הגלגלים צמח בכ-24 מ"מ ל-2,644 מ"מ והרוחב נותר זהה על 1,740 מ"מ. למרות הגידול הקטן במידות, העיצוב החדש מציע ליושבים מאחור עוד כ-5 ס"מ למרווח הברכיים.