2018 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק זוכה למתיחת פנים.
2018 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק זוכה למתיחת פנים.

סובארו מעניקה לדגמי 2018 של האאוטבק ליטוש באמצעות הפחתת הרעשים בתא הנוסעים, שיפור נוחות הנסיעה ושדרוג החומרים והאבזור בתא הנוסעים.

 

כחודשיים לאחר שהציגה את ה-B4 (לגאסי) המחודשת, סובארו חושפת כעת, ולקראת תערוכת ניו יורק בשבוע הבא, את האאוטבק 2018 המחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים המגיעה כשלוש שנים לאחר שהדגם הנוכחי הוצג לראשונה.

 

כמו ב- B4 המחודשת, השינויים הוויזואליים אולי לא רבים, אך אין כמעט תחום בו סובארו לא עדכנה ושדרגה באאוטבק 2018 המחודש.

 

בצד המכני, סובארו עדכנת את כיול המתלים וההיגוי בדגם ושדרגה את מערכת הבלימה, הכל לטובת נוחות נסיעה משופרת וחוויית נהיגה זורמת ומהנה יותר. בנוסף לכך, סובארו התקינה בתיבת ההילוכים הרציפה של הדגם (CVT) שרשרת חדשה המפחיתה את הרעשים מהתיבה וכן עדכנה את מערכת תזמון השסתומים בדגם לטובת הפחתת הרעשים מהמנוע בזמן האצה.

 

סובארו לא הסתפקה בהפחתת הרעש המכני מהמנוע ותיבת ההילוכים והיא שדרגה בנוסף גם את חומרי הבידוד בתא הנוסעים, בחלונות הצד הקדמיים ובבתי הגלגלים האחוריים, לטובת חווית נסיעה שקטה יותר, מהלך מתבקש.

 

בתא הנוסעים אנחנו מוצאים גלגל הגה חדש וכן עיצוב עדכני לקונסולה המרכזית וזאת בכדי שזו תוכל לאכלס מערכת מולטימדיה משודרגת בגודל של "6.5 בדגמי הבסיס ו-”8 בדגמים היקרים יותר (לעומת "6.2 ו-”7.5 בדגם הנוכחי). תפוקת הקירור של המיזוג בדגם שודרגה וסובארו עיצבה מחדש את מערך השליטה על בקרת האקלים כולל תצוגה של הטמפרטורה על החוגות. בנוסף לכך סובארו שדרגה את איכות החומרים והגימור בדגם, בעיקר ברמות האבזור הגבוהות עם תפירה כפולה בדשבורד ובריפוד הדלתות.

 

2018 סבארו אאוטבק - תא הנוסעים
תא הנוסעים שקט, איכותי ומאובזר יותר.

תאורת ה-LED הראשית (בעיצוב מעודכן) שודרגה כך שהיא מושפעת מכיוון סיבוב ההגה והמעבר בין אור נמוך לגובה מתבצע כעת באופן אוטומטי. בנוסף לכך מערכת ניטור לחץ האוויר מציגה כעת את לחץ האוויר בכל גלגל בנפרד.

 

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי: 2.5 ליטר עם 175 כ"ס ובשוק האמריקאי גם 3.6 ליטר שישה צילינדרים בוקסר עם 256 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה ולמערכת הנעה כפולה.

 

{gallery}https://www.flickr.com/photos/7922106@N06/albums/72157682192901866{/gallery}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.