עד היום התרגלו שדגמי הספורט WRX/STI מבוססים על ה-B3/אימפרזה, מעכשיו סובארו מתכננת שאלו יהיו דגמים נפרדים.

סובארו מפרידה את גרסאות הביצועים מה-B3 הרגילה

סובארו חשפה את ה- B3 החדשה (אימפרזה) בתערוכת ניו יורק לפני מספר ימים, אך היא לא תציג בקרוב גרסאות WRX/STI על בסיס ה-B3 החדשה ואלו ימשיכו להימכר על בסיס ה-B3 הישנה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אחת הסיבות לכך היא שמנוע ה-2.0 ליטר החדש, תוכן בעיקר לשיפור צריכת הדלק והארכיטקטורה שלו לא מתאימה להתקנת מגדש טורבו. מה שאמר שמנוע ה-EJ25, שהתכנון הבסיסי שלו כבר מעל ל-20 שנה, ימשיך לשרת את דגמי ה-WRX/STI וכן את הפורסטר XT. בסובארו מוסרים שהם שוקדים בימים אלו על תכנון מנוע טורבו חדש שלא יהיה מבוסס על ה-EJ25 הישן, אך גם לא לא בדיוק על מנוע ה-2.0 ליטר החדש.

 

בסובארו מציינים שבנוסף לתכנון מנוע הטורבו החדש, הם גם מסיימים להחליט בימים אלו איזו פלטפורמה תשמש את דגמי ה-WRX/STI הבאים, כך שאולי למעריצים אין כרגע מה להמתין לגרסאות הספורט החדשות על בסיס ה-B3 החדשה, אך מצד שני זה אומר שהגרסאות שכן יוצגו בעוד בעתיד, תהינה הרבה יותר ממוקדות לתחום הספורטיבי ולא רק גרסת קצה משופרת של ה-B3 הרגילה. כמובן שלא נשכח שעוד השנה תחשוף סובארו את הגרסה שלה לפרויקט המשותף עם טויוטה ותהיה לנו סובארו קופה ספורטיבית עם הנעה אחורית.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location