עד היום התרגלו שדגמי הספורט WRX/STI מבוססים על ה-B3/אימפרזה, מעכשיו סובארו מתכננת שאלו יהיו דגמים נפרדים.

סובארו מפרידה את גרסאות הביצועים מה-B3 הרגילה

סובארו חשפה את ה- B3 החדשה (אימפרזה) בתערוכת ניו יורק לפני מספר ימים, אך היא לא תציג בקרוב גרסאות WRX/STI על בסיס ה-B3 החדשה ואלו ימשיכו להימכר על בסיס ה-B3 הישנה.

 

אחת הסיבות לכך היא שמנוע ה-2.0 ליטר החדש, תוכן בעיקר לשיפור צריכת הדלק והארכיטקטורה שלו לא מתאימה להתקנת מגדש טורבו. מה שאמר שמנוע ה-EJ25, שהתכנון הבסיסי שלו כבר מעל ל-20 שנה, ימשיך לשרת את דגמי ה-WRX/STI וכן את הפורסטר XT. בסובארו מוסרים שהם שוקדים בימים אלו על תכנון מנוע טורבו חדש שלא יהיה מבוסס על ה-EJ25 הישן, אך גם לא לא בדיוק על מנוע ה-2.0 ליטר החדש.

 

בסובארו מציינים שבנוסף לתכנון מנוע הטורבו החדש, הם גם מסיימים להחליט בימים אלו איזו פלטפורמה תשמש את דגמי ה-WRX/STI הבאים, כך שאולי למעריצים אין כרגע מה להמתין לגרסאות הספורט החדשות על בסיס ה-B3 החדשה, אך מצד שני זה אומר שהגרסאות שכן יוצגו בעוד בעתיד, תהינה הרבה יותר ממוקדות לתחום הספורטיבי ולא רק גרסת קצה משופרת של ה-B3 הרגילה. כמובן שלא נשכח שעוד השנה תחשוף סובארו את הגרסה שלה לפרויקט המשותף עם טויוטה ותהיה לנו סובארו קופה ספורטיבית עם הנעה אחורית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.