2017 סובארו לבורג החדשה - מתיחת פנים
2017 סובארו לבורג המחודשת.
2017 סובארו לבורג החדשה - מתיחת פנים
2017 סובארו לבורג המחודשת.

סובארו מעניקה ללבורג 2017 מספר עדכונים, כולל שדרג למערכת הבטיחות מתקדמת ותא הנוסעים ועדכון קל לעיצוב החיצוני.

 

כארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, סובארו החלה בשיווקה ביפן של הלבורג המחודשת, המשפחתית סטיישן של סובארו המבוססת על הדור הקודם של האימפרזה. מתיחת פנים לדגם כוללת עיצוב מעודכן, שדרוג תא הנוסעים, שדרוג הנוחות והתנהגות הכביש וכן התקנה של מערכת הבטיחות המתקדמת Eye site מהדור האחרון.

 

חיצונית, השינויים הוויזואליים מינוריים ותתקשו להבחין בהבדל, אך נוכל למצוא עיצוב חדש לגריל ולפגוש הקדמי, לפנסים הראשיים ולתאורת הערפל המבוססת על תאורת LED. בנוסף כל, סובארו עיצבה מחדש את חישוקי ה-”18 של הדגם והוסיפה צבע חדש לבחירה.

 

בתא הנוסעים של הלבורג המחודשת נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסכים בגודל של "6.5 או "8, נוכל גם למצוא גרפיקה מעודכנת ללוח המחוונים, מסך חדש למחשב הדרך המרכזי ("5.9), עיצוב מעודכן לקונסולה המרכזית ובין המושבים וגימור משודרג (שילוב של שחור מבריק וצבע כסוף). בנוסף לכך, המושב האחורי מחולק ביחס של 4:2:4 במקום 6:4 בדגם הנוכחי.

 

2017 סובארו לבורג החדשה - תא הנוסעים
גימור משודרג, מולטימדיה חדשה ונסיעה שקטה ונוחה יותר.

בצד המכני, סובארו עדכנה את כיול המתלים בדגם ושיפרה את מערכת ההיגוי וכן התקינה חומרי בידוד נוסעים לטובת הפחתת הרעשים החודרים לתא הנוסעים. בנוסף לכך הותקנו רפידות בלם חדש עם מקדם חיכוך גבוה יותר. הלבורג תמשיך להיות משווקת ביפן עם מנוע 1.6 טורבו 170 כ"ס, המשווק עם הדגם גם כאן בישראל, או מנוע 2.0 טורבו עם 300 כ"ס המשווק בשלב ביפן בלבד - בכל הדגמים הנעה כפולה כסטנדרט. 

 

הלבורג היא הראשונה מבין דגמי סובארו לזכות בדור החדש של מערכת הבטיחות המתקדמת  Eye site. החידוש העיקרי במערכת היא מערכת Touring Assist, מערכת השולטת על הבלמים, דוושת התאוצה וההיגוי ומהווה כ”שומר על” תוך כדי שהיא מסייעת לנהג במטלת הנהיגה: תיקוני היגוי, סיוע בבלימה, נהיגה בפקקי תנועה וכו'. בנוסף לכך המערכת תומכת כעת בתאורה ראשית אדפיטיבית, מראה מרכזית חכמה, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.