סובארו פורסטר החדש נוחת בישראל עם מנוע 2.5 ליטר 182 כ״ס והנעה כפולה, תא נוסעים איכותי, אוורירי ומרווח, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, רשימת אבזור ארוכה ומתכון מסורתי של יכולות שטח מעבר לממוצע ושדה ראייה חסר תחרות.

 

קבוצת סמל״ת, יבואנית סובארו בישראל, השיקה הבוקר בתל אביב את הפורסטר 2019 החדש, דור חמישי לקרוסאובר המצליח של סובארו אשר הוצג בגרסאתו החדשה בחודש מרץ האחרון. הפורסטר החדש ישווק בישראל עם מנוע 2.5 ליטר 182 כ״ס, לעומת 2.0 ליטר 150 כ״ס בדגם הקודם, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובשתי רמות גימור כולל רמת גימור ספורט במראה ספורטיבי. מחירים החל מ-180 אלף שקל ועד ל-200 אלף שקלף

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמלת, פתח הבוקר את מסיבת העיתונאים וציין: "דגם הפורסטר הוותיק והאהוב חוזר משופר יותר, בטיחותי יותר ומאובזר יותר. הפורסטר ניצב בחוד החנית של רכבי הפנאי בעולם עם מאפיינים ייחודים ובלעדיים כגון מערכות ה- EYESIGHT וה- X-MODE. מותג סובארו ממשיך להוביל בישראל את מכירות הרכבים בעלי הנעה כפולה 4X4 והינו היחיד שמציע רכבי פנאי המשלבים גם יכולות שטח אמיתיות.

 

הפורסטר מבוסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה והמצוינת של סובארו, הקשיחה משמעותית מזו של הדגם היוצא. הפורסטר החדש גדל במידותיו באופן צנוע בלבד לעומת הדגם היוצא: אורך של 4,625 מ"מ (15 מ"מ+), רוחב של 1,810 מ"מ (15 מ"מ+), גובה של 1,730 מ"מ (5 מ"מ-) ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ (30 מ"מ+). מרווח הגחון בדגם נותר על 220 מ"מ.

 

סובארו פורסטר רמת גימור ספורט
פורסטר החדש ברמת גימור ספורט.

פורסטר החדש - מנוע 2.5 ליטר:

למרות שהפורסטר החדש משווק עם מנוע 2.0 ליטר מוחדש של הדגם היוצא, בסמל״ת בחרו (נכון) לשווק את הפורסטר החדש בגרסתו האמריקאית עם מנוע ה-2.5 ליטר החדש של סובארו (90% חלקים חדשים), עם הספק מרבי של 182 כ״ס ב-5,800 סל״ד ומומנט מרבי של 24.3 קג״מ ב-4,400 סל״ד,  שדרוג משמעותי מהדגם היוצא עם 150 כ״ס 20.2 קג״מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.3 שניות, מהירות מרבית של 207 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 12.2 ק״מ לליטר.

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה וכמובן, למערכת הנעה כפולה הנעזרת כסטנדרט במערכת X-MODE לשיפור העבירות בשטח. לרשות הנהג כפתור Si-Drive המאפשר בחירה מבין שני מצבי נהיגה.

 

2019 סובארו פורסטר החדש תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לאיכות החיים.

פורסטר החדש - מערכת EyeSight כסטנדרט:

הפורסטר הקודם לא שווק בישראל עם מערכות בטיחות מתקדמות, זה החדש מצוידת במערכת הבטיחות EyeSight העדכנית של סובארו, כסטנדרט. המערכת כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ובלימה גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית לכל טווח מהירויות הנסיעה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. רמת הגימור הגובהה יותר, Sport, כוללת בנוסף ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, התראה על רכב עוקף בנתיב המקביל ותמיכה באור גבוה אוטומטי.

 

הפורסטר החדש ישווק כאמור בשתי רמות גימור, ברמת הגימור הבסיסית X נוכל מצוא בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, מושב נהג חשמלי, בקרת שיוט, שתי כניסות USB, חלונות כהים מאחור, חישוקי סגסוגת ״17, מערכת מולטימדיה מקורית ״6.5 עם הרחבה לאפל קאר-פליי, תאורה ראשית LED ועוד.

רמת הגימור Sport מעניקה לפורסטר מראה ספורטיבי בסגנון דגמי ה-STI, ומוסיפה מולטימדיה ״8, דלת תא מטען חשמלית, כיוון משענת למושבים מאחור, חלון גג פנורמי,  מיזוג עם יציאות לאחור, שתי כניסות USB נוספות מאחור, מערכת x-mode משודרגת ועוד. דגם הספורט כולל מצב ספורט ייחודי לבורר מצבי הנהיגה וכן צלחות בילום גדולות יותר מלפנים. 2019 סובארו פורסטר - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 סובארו פורסטר - מחירון:

פורסטר 2.5 ליטר X אוטו׳ - 179,990 שקל

פורסטר 2.5 ליטר Sport אוטו׳ - 199,990 שקל

לדגם מוצמדת אחריות מלאה ל-5 שנים.

 

אסף אבישר, מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי בסמלת ציין: "הדור החדש של הפורסטר מגיע עם מנוע עוצמתי יותר ואבזור עשיר במיוחד הכולל: מושב נהג בכוונון חשמלי, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח ואלמנטים נוספים, זאת לצד מערכת הבטיחות הייחודית והמתקדמת של סובארו ה- EYESIGHT, והX-MODE שיגיעו כסטנדרט. הפורסטר החדש יחד עם אחיו הצעיר, ה-XV מעניק ללקוחות סובארו את היכולת להתרווח ברכב פנאי מאובזר, בעל מערכות טכנולוגיות מתקדמות, לצד מערכות בטיחות ייחודיות ומערכות נהיגה בשטח מהטובות בעולם".

 

תגובות (19)

This comment was minimized by the moderator on the site

מביאים את הדגם 2.5 כי היצרן לא מייצר מנוע 2.0....
שמו מגנזיום כי היצרן לא משווק עם גלגלי פלדה כבר...
הגיע הזמן שמשהו יזוז בצורה שם.. הפורסטר הקודם היה מיושן ודל באבזור...בלשון המעטה,

This comment was minimized by the moderator on the site

ברור לך שהבעיה ביבואן ובמיסוי, לא ביצרן, כן? איכשהו נדמה לי שהשוק האירופאי/מזה"ת זאת נישה חלשה בשביל סובארו. אולי כי לעומת ארה"ב אין מפעל מקומי באיזור, אולי גם בגלל הטעם הצרכני והביקושים.
בארה"ב...

ברור לך שהבעיה ביבואן ובמיסוי, לא ביצרן, כן? איכשהו נדמה לי שהשוק האירופאי/מזה"ת זאת נישה חלשה בשביל סובארו. אולי כי לעומת ארה"ב אין מפעל מקומי באיזור, אולי גם בגלל הטעם הצרכני והביקושים.
בארה"ב האוטו הזה נמכר מאובזר לעייפה, עם אחלה גימורים - וביחד עם המוניטין של האמינות, הוא נמכר שם כמו לחמניות.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אין מכירות . ושלא יעבדו עליכם .....

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע מיושן וחלש
מ-2.5 ליטר לייצר 24 קג"מ זה חלששש

This comment was minimized by the moderator on the site

זה מנוע שירוץ הרבה שנים אחריי שמנועי TSI למינהם שעלו לכביש באותה שנה כבר יהיו תריסי אלומיניום אחריי שמיחזרו אותם...

This comment was minimized by the moderator on the site

יקר, לא חסכוני ומכוער

This comment was minimized by the moderator on the site

find play at a section-by-section article traditional casino

This comment was minimized by the moderator on the site

טיפש קונה סובארו.
חכם לא קונה סובארו.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location