סוזוקי תחשוף בתערוכת טוקיו שני דגמי קונספט, סוויפט חשמלית-היברידית וגרסת 5 דלתות לסוויפט ספורט.

סוזוקי רגינה קנוספט

בתערוכת טוקיו שתיפתח בסוף חודש נובמבר הנוכחי, תציג סוזוקי שני דגמי קונספט חסכוניים, גרסה חשמלית-היברידית לסוויפט הקרובה לשלב הייצור הסופי וגרסת חמש דלתות חדשה לסוויפט ספורט.

 

דגם הקונספט של סוזוקי אשר יתפוס את מרכז הבמה יותר, נקרא "רגינה" המעוצב בהשראת קווי המתאר של העין האנושית, אך שואב לא מעט אלמנטים עיצוביים מסוזוקי סוויפט. בסוזוקי מציינים שקו העיצוב המוצג בקונספט ישמש את דגמי העתיד הקומפקטיים של החברה, כך שאולי יש כאן רמיזה למראה העתידי של הסוויפט הבאה. עיקר הדגש בעיצוב הוא על השגת מקדם גרר נמוך לשיפור צריכת הדלק.

 

הקונספט מציג משקל נמוך של 730 ק"ג ועל הנעתו אחרי מנוע שלושה צילינדרים חדש של סוזוקי בנפח 0.8 ליטר אשר יחד עם בלימה רגנרטיבית מציג צריכת דלק של 33.3 ק"מ לליטר לפי תקן JC08 היפני (כ- 10% פחות מחמיר מהאירופאי).

 

דגם הקונספט השני, נקרא "Q קונספט" ואיתו סוזוקי מצטרפת לדגמי הקונספט החשמליים הדו מושביים האמורים להציג לנו את כלי התחבורה האורבניים העתידיים. ההנעה היא כמובן חשמלית.

 

דגם הקרוב לשלב הייצור הסופי, הוא הסוויפט החשמלית-היברידית שכמו שברולט וולט, מתבססת על הנעה חשמלית ומנוע בנזין המשמש כמאריך טווח. הסוויפט החשמלית היא חלק ממערך דגמים חדש על בסיס הסוויפט אשר יגיעו לשלב השיווק ב-2013 ויכללו בנוסף גם גרסה היברידית נטענת.

 

הגרסה ההיברידית נטענת של הסוויפט, הנמצאת בשלבי ניסוי רחב ומתקדם ביפן, מציעה באמצעות מערךסוללות בהספק של 2.66KWh, מנוע חשמלי ומנוע בנזין 660 סמ"ק בהספק כולל של 74 כ"ס, צריכת הדלק צפויה לעמוד על 37.6 ק"מ לליטר וטווח נסיעה החשמלי הצפוי לעמוד על 30 ק"מ.

 

סוויפט ספורט חמש דלתות - סוזוקי הציגה לאחרונה סוויפט ספורט חדשה בגרסת שלוש דלתות ובתערוכת טוקיו היא תחשוף את גרסת החמש דלתות לסוויפט החדשה. סוזוקי סוויפט ספורט, מצוידת במנוע 1.6 ליטר בהספק של 135 כ"ס ב-6,900 סל"ד ו-16.3 קג"מ ב-4,400 סל"ד אשר יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית, מציע ביצועים של 8.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש.

תגיות: סוזוקי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.