במקביל להשקת הויטרה ההיברידי, מכשירי תנועה משיקה בישראל גם את הסוזוקי קרוסאובר ההיברידי המצויד במנוע 1.4 ליטר טורבו חדש הנעזר בסיוע חשמלי 48V לשיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים, במיוחד בתחום העירוני. סוזוקי קרוסאובר היברידי ישווק ברמת גימור אחת GLX ובמחיר של 134,900 ₪, הוא יימכר במקביל לגרסת הבנזין הרגילה 1.4 טורבו GLX המוכרת המשווקת במחיר של 129,900 ₪.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סוזוקי קרוסאובר היברידי מצויד בגרסה חדשה/משופרת (K14D) של מנוע ה-1.4 ליטר טורבו המוכר בגרסת הבנזין הרגילה. המנוע המשופר נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V עם סוללות ליתיום-יון המותקנת מתחת למושבים הקדמיים ומנוע חשמלי ISG המחובר ברצועה למנוע הבנזין. המנוע החשמלי מאפשר את כיבוי המנוע למשך זמן קצוב בזמן שיוט במהירות קבועה של עד 80 קמ"ש, כיבוי המנוע כבר בשלב הגלישה לעצירה והוא גם משמש כמערכת עצור/סע. כל זה מאפשר לדגם להשיג ציון ירוק 4 לעומת 8 בדגם הבנזין הרגיל וכמובן גם צריכת דלק חסכונית יותר באופן משמעותי: 17.5 ק"מ לליטר לעומת 14.5 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין הרגילה.

 

סוזוקי קרוסאובר היברידי
שיפור משמעותי בצריכת הדלק.

מנוע ה-1.4 ליטר טורבו החדש מייצר הספק מרבי של 129 כ"ס (לעומת 140 כ"ס בדגם הרגיל) ובסיוע המנוע החשמלי הוא מייצר מומנט מרבי של 24 קג"מ (לעומת 22.4 קג"מ). המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

סוזוקי קרוסאובר הייבריד משווק ברמת הגימור GLX, הזהה לדגם הבנזין הרגיל, וכוללת מולטימדיה בהתקנה מקומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מערכת מובילאיי (כי אין בדגם בקרת סטייה מנתיב), חישוקי סגסוגת "17, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת אקלים מפוצלת, כפתור התנעה ועוד. 2021 סוזוקי קרוסאובר היברידי - מפרט טכני מלא להורדה.