סיאט אטקה ישווק בישראל עם מנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס ותיבת DSG, בשלוש רמות גימור ומחיר התחלתי של 140 אלף שקל.

סיאט אטקה בישראל
סיאט אטקה יוצא לדרך בישראל.

סיאט ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, השיקה הבוקר בתל אביב את סיאט אטקה (Ateca), הקרוסאובר הקומפקטי החדש והראשון של סיאט המתחרה בספורטאז', טוסון ועוד. האטקה ישווק עם מנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס בלבד בשלב זה, בשלוש רמות גימור ובמחיר התחלתי של 140 אלף שקל ועד ל-188 אלף שקל לדגם הבכיר.

 

האטקה מבוסס על פלטפורמת MQB והוא בעל מידות הדומות למדי למתחרים הישירים שלו: 4,363 מ"מ אורך, 1,841 מ"מ רוחב, 1,601 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,638 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 510 ליטר.

 

לאטקה עיצוב קלאסי של קבוצת פולקסווגן, כלומר כזה שלא יציגו במוזיאון לאומנות אולי, אך הוא כן מוצק ושרירי למראה ומספק את המראה הנכון והמתבקש מקרוסאובר. עיצוב תא הנוסעים נקלח כמעט בשלמותו מהלאון, למעט כמה שינויים קלים בעיקר בחלקים התחתונים ושדרוגים שונים לגימור.

 

מאחור הנוסעים ימצאו מרווח טוב לרגליים ולראש, אך משענות המושבים קבועות ולא ניתנות להטייה כמו אצל חלק מהמתחרים והבסיס לא נע על מסילה. תא המטען גדול ואת קיפול המושבים ניתן לבצע ישירות מתא המטען.

 

סיאט אטקה - תא הנוסעים
תא נוסעים מרווח ושימושי, העיצוב מוכר מהלאון.

האטקה ישווק בשלב זה בישראל עם מנוע אחד בלבד: 1.4TSI עם הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG (גרסה חדשה של תיבה זו), והוא מספק בדגם ביצועים טובים עם 8.5 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 198 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר.

 

רמת הגימור הבסיסית של האטקה, Style, כוללת, בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת "17, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED ליום, בלם יד חשמלי, מולטימדיה מקורית "5.0 עם דיבורית BT, חיישני חניה אחורית, חלונות כהים מאחור, שליטה מההגה, מראות צד חשמליות ועוד. רמת הגימור האמצעית, Style Plus, מוסיפה לרשימה מולטימדיה "8 ומערכת זיהוי עצמים בשטח מת - כולל תנועה חוצה מאחור.  רמת האבזור הבכירה, Xcellence, מוסיפה לרשימת האבזור בורר מצבי נהיגה, שיקוף לסלולרי,  מפתח חכם, תאורת LED מלאה, חישוקי "18 ומושבים בריפוד אלקנטרה. 

 

סיאט אטקה - מפרט טכני מלא להורדה

 

במסגרת ההשקה, תשווק רמת גימור Xcellence Plus עם מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע ומערכת שמע משודרגת. בתחום הבטיחות כל דגמי האטקה מצוידים בשבע כריות אוויר ומערכת בלימה אוטונומית.

 

סיאט אטקה – מחירון:

אטקה סטייל - 140 אלף שקל.

אטק סטייל פלוס - 146 אלף שקל.

אטקה אקסלנס - 166 אלף שקל.

אטקה אקסלנס פלוס - 189 אלף שקל.

 

צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בישראל: "הגעת ה-Ateca לארץ היא יום חג עבור חטיבת סיאט בישראל. עם דגם SUV ראשון של סיאט ודריסת רגל ראשונה בסגמנט הצומח בישראל, אנו צופים כי SEAT Ateca יהפוך לדגם מרכזי מוביל - בנוסף לאיביזה וללאון - ויאפשר לנו לבסס את המשך צמיחת המותג בישראל.  ה-Ateca מציע את כל מה שאנו מכירים מסיאט - עיצוב דינמי חוויית נהיגה, תא נוסעים איכותי ועתיר טכנולוגיה המאובזר במולטימדיה מתקדמת - וכל זאת בסגנון ייחודי שכבר מוכר לנו מברצלונה. כל אלו, לצד המחיר האטרקטיבי של הרכב, יוצרים את אחת החבילות הטובות בסגמנט, שכל לקוח צעיר ברוחו ירצה ליהנות ממנה".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.