כאשר סיאט השיקה את הדור הנוכחי של האיביזה, בשנת 2017, היא אמנם הציגה גרסה עם מנוע 1.5TSI EVO, שגם שווקה בישראל לתקופה מסוימת בדגם איביזה 1.5 EVO, אך המנוע בגרסה זו שודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. כעת, ולפי סיאט בהתאם לדרישת הלקוחות, סיאט מציגה את האיביזה 1.5TSI עם תיבת הילוכים DSG ואתם יכולים לצפות לפגוש את הגרסה הזו בישראל במהלך החודשים הקרובים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מנוע ה-1.5 ליטר טורבו מייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. בשידוך לתיבת 7 הילוכים DSG, יחידת ההנעה הזו מספקת בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.2 שניות ומהירות מרבית של 219 קמ"ש. צריכת הדלק בתקן WLTP עומדת על 15.6-17.8 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור וקטור חישוקי הגלגלים.

סופרמיני עם תיבת הילוכים אוטומטית נחשבה בעבר למשהו מוקצה בשוק האירופי, אך גם שוק זה שהיה מכור ליתרונות של תיבת הילוכים ידנית, אמינות וצריכת דלק, החל לדרוש תיבת הילוכים אוטומטית גם ברכבים קטנים ולמעשה, האיביזה 1.5TSI תשווק מעתה רק עם תיבת DSG.

תגובות (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

הDSG (קיצור כנראה של דראק שלא נגמר) נוראית. פשוט תיבה זוועתית. בייחוד בהילוך 1-3 (האמת שאחרי זה זה כבר סביר).
נשמעת לפעמים כאילו היא מתפרק או שכל חלק בתוכה פשוט מנסה להרוס חלק אחר שבתוכה.
נסו...

הDSG (קיצור כנראה של דראק שלא נגמר) נוראית. פשוט תיבה זוועתית. בייחוד בהילוך 1-3 (האמת שאחרי זה זה כבר סביר).
נשמעת לפעמים כאילו היא מתפרק או שכל חלק בתוכה פשוט מנסה להרוס חלק אחר שבתוכה.
נסו להיות איתה בנסיעה בתוך חניון צפוף או לנסוע קצת בשטח (לא, לא נסיעת שטח. לשם הרכבים האלה ממש לא מתאימים כולל לא לשטחים כבושים של קקל). לי יש ארונה סוף 2018

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

יצא לי לנהוג על כמה וכמה רכבים מתוצרת הקונצרן - בסה"כ הגיר הרגיש טוב, גם במכוניות שעברו אי-אלו ק"מ...
אין לי דרך לגבות את זה בנתונים כמותיים, אבל התחושה שלי היא ש-DSG זוכה למונטין מפוקפק בעיקר...

יצא לי לנהוג על כמה וכמה רכבים מתוצרת הקונצרן - בסה"כ הגיר הרגיש טוב, גם במכוניות שעברו אי-אלו ק"מ...
אין לי דרך לגבות את זה בנתונים כמותיים, אבל התחושה שלי היא ש-DSG זוכה למונטין מפוקפק בעיקר בגלל מחלות ילדות, וכיום התיבות אמינות הרבה יותר (במיוחד אלו בעלות המצמדים הרטובים).
גם יונדאי/קיה עושים שימוש בתיבה יחסית דומה - ונחש מה - גם שם היו בעיות. ועדיין זה לא משהו שאתה שומע עליו חדשות לבקרים, כנראה מכיוון שהם הטמיעו את הטכנולוגיה כשהיא היתה ברמת בשלות טובה יותר.
כשקונים רכב עם DSG צריך לקחת בחשבון שהמצמדים מתבלים עם הזמן ובסופו של דבר תידרש החלפה.
אני חושב שהבעיה היא פחות בטכנולוגיה עצמה ויותר ברמת השירות העלות התיקון המופרכת בישראל (בכלל שוק הרכב פה הוא קטסטרופה). במצב הזה, הגישה הרווחת היא שעדיף לקנות רכבים עם טכנולוגיה מוכחת ואמינה שתדרוש פחות תחזוקה (אך בהכרח תשיג ביצועים נחותים בהשוואה לטכנולוגיה מתקדמת יותר)

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

היו לי שני גולפים עם התיבה הנ״ל מודל 2009 ו 2017. לתומי חשבתי שאחרי כמה שנים הבעיות יפתרו. טעיתי. הגיר הזה גורם רק נזק לקונצרן .

This comment was minimized by the moderator on the site

כמתחרה לרנו קליאו 1.3 טורבו, RS LINE ואם תמכר בארץ ב110000ש"ח היא יכולה להיות להיט

This comment was minimized by the moderator on the site

והנה החברה היחידה שסמכתי עלייה שתוציא רכבים עם תיבות ידניות הלכה לה. מזל שקניתי ב-2017 את הלאון החדשה אחת מהיחידות עם תיבה ידנית

This comment was minimized by the moderator on the site

חייב לומר שבקטגוריה של הקטנות האיביזה מככבת ולא בכדי יש לה אולי את הכי הרבה כוח ומהירות מול המתחרות מאותם דגמים, המחיר שלו היה קצת יקר מהיבואן אז החלטתי לבדוק ביד 2 ומצאתי מפרטי בטרייד מוביל...

חייב לומר שבקטגוריה של הקטנות האיביזה מככבת ולא בכדי יש לה אולי את הכי הרבה כוח ומהירות מול המתחרות מאותם דגמים, המחיר שלו היה קצת יקר מהיבואן אז החלטתי לבדוק ביד 2 ומצאתי מפרטי בטרייד מוביל איביזה בת 3 עם קמז' סביר בהחלט ובמחיר טוב עד כה אין תלונות נוסעת חלק.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מי שאל ?

This comment was minimized by the moderator on the site

הם מדברים על הגיר כאילו מתנה יקרה בכלל כולם מתלוננים על בעיות בגיר הזה והיצרן חושב עדיין איזו מתנה יקרה וטובה הוא מחלק זה צרה לא מתנה תתעורררו הייי.....אני רוצה לקנות קודיאק ופוחד לאכול אותה עם...

הם מדברים על הגיר כאילו מתנה יקרה בכלל כולם מתלוננים על בעיות בגיר הזה והיצרן חושב עדיין איזו מתנה יקרה וטובה הוא מחלק זה צרה לא מתנה תתעורררו הייי.....אני רוצה לקנות קודיאק ופוחד לאכול אותה עם הגיר הזה...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

למנועי 2.0 TSI/TDI משודך גיר כפול מצמדים עם מצמדים רטובים, אמין בהרבה מהגיר עם המצמדים היבשים (שמהניסיון שלי אמין יותר מבעבר, עדיין ישנן תקלות לעיתים אבל זה תלוי בעיקר בצורת הנהיגה והטיפולים...

למנועי 2.0 TSI/TDI משודך גיר כפול מצמדים עם מצמדים רטובים, אמין בהרבה מהגיר עם המצמדים היבשים (שמהניסיון שלי אמין יותר מבעבר, עדיין ישנן תקלות לעיתים אבל זה תלוי בעיקר בצורת הנהיגה והטיפולים ברכב), כך שבמידה ותרכוש את מנוע ה2.0 TSI לא תהיה לך סיבה לחשוש מבעיות בגיר. בכל מקרה, במידה והייתי רוכש רכב מהקונצרן הזה הייתי רוכש רק את המנוע הנ"ל גם בעקבות החוזק והביצועים וגם בגלל הגיר הרטוב, בטח כשמדובר ברכב כמו קודיאק.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location