סיאט רכב עירוני חשמלי בשנת 2025
סיאט תשיק רכב עירוני חשמלי בשנת 2025
סיאט רכב עירוני חשמלי בשנת 2025
סיאט תשיק רכב עירוני חשמלי בשנת 2025

במסגרת מסיבת העיתונאים השנתית שלה, סיאט הכריזה על כוונתה להשיק רכב חשמלי עירוני בשנת 2025 זאת כחלק מהתוכנית של סיאט "Future Fast Forward" להוביל את תעשיית הרכב החשמלי בספרד.

 

זו כמובן לא תהיה המכונית החשמלית הראשונה של סיאט, אלא זו תהיה המכונית החשמלית הספרדית הראשונה של סיאט כחלק מהתוכנית של החברה להפוך את המפעל הראשי שלה במרטורל שבספרד (30 ק"מ מברצלונה) למפעל עם קיבולת ייצור של 500,000 רכבים חשמליים בשנה.

 

הרכב החשמלי העירוני החדש של סיאט יהיה דומה בגודלו לארונה ובסיאט צופים שלדגם יהיה תג מחיר של בין 20-25 אלף אירו, שזה בערך המחיר של סיאט לאון בספרד, בגרסתה הבסיסית ביותר. הרכב הזה יתבסס על גרסה לרכבים קטנים של פלטפורמת MEB וסיאט תהיה האחראית לפיתוח של הפלטפורמה הזו עבור כל קבוצת פולקסווגן, זה כולל לדוגמה את הכוונה של פולקסווגן להשיק שני דגמי כניסה חשמליים, ID1 ו- ID2, לקראת שנת 2025.

הסיבה העיקרית ליעד המאוחר הזה הוא ההבנה של סיאט, וכלל קבוצת פולקסווגן למעשה, היא שרק בטווח זמן זה מחירי הסוללות יאפשר שיווק של רכבים חשמליים קטנים - מיני, סופרמיני וקרוסאובר עירוני כדוגמת הארונה - במחיר נגיש שיהיה קרוב למחיר של דגמים כאלו עם מנועי בעירה פנימית.

תגיות: סיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.