שדרוג לדגמי סיאט
שדרוג קל לדגמי סיאט.
שדרוג לדגמי סיאט
שדרוג קל לדגמי סיאט.

סיאט מעניקה שדרוג כל לצי הדגמים שלה, צבעים חדשים, חבילות גימור חדשות, שדרוג טכנולוגי ועוד.

 

סיאט מעדכנת את צי הדגמים שלה, מהטראקו עד ל-Mii, עדכון שעיקרו טכנולוגי ובחלקו תוספת של צבעים או חבילות צבעים חדשות. העדכון לדגמים בוצע, לפי סיאט, בכדי לשפר את השימושיות והאטרקטיביות של הדגמים שלה.

 

סיאט אטקה: הקרוסאובר הקומפקטי של סיאט זוכה למערכת מולטימדיה "8 כסטנדרט בכל רמות הגימור, בנוסף (כאופציה) לקוחות הדגם יוכלו לבחור להוסיף שתי כניסות USB נוספות לשורה השנייה ברמות הגימור סטייל, אקסלנס ו-FR או להוסיף את חבילת Easy Plug-in המוסיפה שקעי 12V ו-230V בתא המטען.

 

סיאט אטקה
שדרוג טכנולוגי לסיאט אטקה.

מערכת בקרת השלדה DCC (בולמים אדפטיביים), שהוצעה עד היום בדגמי הנעה כפולה בלבד, תוצע כעת כאופציה גם בדגמי ההנעה הקדמית החל מרמת הגימור סטייל. לקוחות שיבחרו ברמת הגימור FR יוכלו לבחור בחבילה "שחורה" המוסיפה מסילות גג וגימור בשחור מבריק למסגרת החלונות, מראות הצד ובתא הנוסעים.

 

סיאט ארונה זוכה לצבע חיצוני חדש, אדום טהור, צבע שיהיה זמין גם באיביזה.

 

סיאט לאון, שמחליפתה תוצג בעוד כחצי שנה, זוכה בגרסת Sport Black Matt מיוחדת עם מראות צד ומסגרת גריל קדמי בשחור, מושבים בריפוד אלקנטרה, תקרה בשחור וחישוקי "18, בשחור כמובן. דגם הסטיישן, שגם זוכה לשם חדש Sportourer ST, מוסיף לחבילה מסילות גג. לשני הדגמים נוסף צבע חדש, אדום טהור, ורוכשי רמת הגימור FR יוכלו לבחור בצבע "אפור דינאמי" חדש וייחודי לרמת הגימור.

 

2019 סיאט טראקו
סיאט טראקו - בישראל ברבעון האחרון של 2019.

סיאט טראקו, הקרוסאובר 7 מושבים של סיאט שעדיין לא עשה עלייה, זוכה (כאופציה) למערכת סיוע לנסיעה לאחור עם נגרר (trailer assist) ולשקע 230V בתא המטען.

החידושים בעירונית סיאט Mii כוללים את הפסקת הייצור של דגמי הבנזין והחל מהרבעון האחרון של השנה, סיאט תשווק את הדגם בגרסה חשמלית בלבד - Mii Electric - שהוצגה לאחרונה. לדגם זה טווח נסיעה חשמלי של 260 ק"מ בתקן WLTP.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.